10 Reacties

vorige maand

Idem hier en voor elke kleine bagatelle wenen en dramatisch doen. Wij zijn ook echt op en weten niet goed wat we ermee aan moeten

vorige maand

Heel herkenbaar! Ik zit zelf in het onderwijs dus heb aardig wat ervaring en kennis, maar poeh als het je eigen is, dan is het allemaal toch anders. Geen tips, maar wel herkenning.

vorige maand

Reactie op Patriciaph

Heel herkenbaar! Ik zit zelf in het onderwijs dus heb aardig wat ervaring e ...
Jeetje wat fijn om te lezen ik voelde me aardig wanhopig worden! Ik dacht echt ik heb een probleem met hem! Maar het zal een fase zijn

vorige maand

Volgens mij is dit bij jongens relatief normaal gedrag. Ik heb een meid van 4 die dit niet had. En mijn zoon gilt, Is driftig, stampvoeten, woedebuien. Er is een tijd van komen en gaan en hoe vervelend ook het komt wel goed. Denk ik dan maar. Ja het is vervelend als het in een winkel is maar meestal laat ik hem gewoon gaan en wacht tot het klaar is. Hier werkt dat eigenlijk heel goed. Ertegenin wordt ie alleen maar bozer van

vorige maand

Reactie op Vissen94

Volgens mij is dit bij jongens relatief normaal gedrag. Ik heb een meid van ...
Ik heb een dochter, is het dan niet normaal 🙈?

vorige maand

Reactie op Patriciaph

Haha hier ook een dochter 😅

vorige maand

Reactie op Patriciaph

Het is volkomen normaal hoor.... als ze volop in ontwikkeling zijn, dan hebben ze ook nogal wat te verwerken. En ze kunnen hun emoties nog niet reguleren. De ene dag gaat het hier beter dan de andere. Maar onze dochter heeft ook met regelmatig driftbuien om in onze ogen 'niks'. Maar daar schuilt natuurlijk veel meer achter.

vorige maand

Jep, herkenbaar. Leven met een peuterpuber🫠🫠🫠 heel intens

vorige maand

Zelfde hier sinds een tijdje! Enorm mieperig, uit het veld geslagen als hem iets niet lukt, in no time zo boos als iets anders gaat dan hij in z’n hoofd had, roepen en grommen (?). Probeer zo rustig mogelijk te blijven, hem de ruimte te geven en te laten weten dat ik er voor hem ben, maar af en toe 🤯

3 dagen geleden

Hier ook! Ik twijfel soms ook wel is of dit nog ‘normaal’ is. Volgens de opvang gaat het allemaal goed, maar zijn ze gewoon echt toe aan school. Hier houd ik me dan maar aan vast 😂. Maar de dagen alleen thuis met een 3.5 jarige en 15 maanden vind ik echt heftig, en heeeeeel lang duren pf.