13 Reacties

2 jaar geleden
Toevallig vandaag binnen gekregen! Nog geen ervaring maar vond ze al zoooo lekker zacht en warm voelen. Zit een strikje omheen dus ik verwacht dat ze wel stevig zitten!

2 jaar geleden
Wij hebben ze al sinds newborn en ze zitten nu met ruim 5 maand nog steeds goed

2 jaar geleden
Ja, doen! Je wilt niet meer anders! Onze zoon, 6 maanden, draagt ze ook dagelijks!

2 jaar geleden
Reactie op Carpe diem
Wij hebben ze al sinds newborn en ze zitten nu met ruim 5 maand nog steeds ...
Hij begint nu wel de strikken open te trekken en de touwtjes eruit te trekken 🙈

2 jaar geleden
Ik heb wollen slofjes van Joha met een aantrekkoordje, die gaan niet uit en krijgt ze niet open haha

2 jaar geleden
Reactie op Chef Lissocat
Ik heb wollen slofjes van Joha met een aantrekkoordje, die gaan niet uit en ...

Ja die heb ik nu ook gekocht voor de volgende maat. Zoooo zacht 🥰

2 jaar geleden
Wat een positieve reacties allemaal! Leuk om te lezen! Ik lees dat ze er in de maten 0-9 maand zijn en 9-15 maanden. Nog tips/aanraders qua maat? Vallen ze ruim dus maat 0-9 mnd ook daarna nog te dragen of vallen ze klein en past maat 9-15 mnd ook al eerder?

2 jaar geleden
Reactie op Juni2022❤️
Wat een positieve reacties allemaal! Leuk om te lezen! Ik lees dat ze er in ...
Ik durf niet te zeggen of ze echt ruim vallen, maar krap zeker niet. Er zit behoorlijk wat rek in.
Wij hebben de 0-9 maanden en dochter is nu 5 maanden. Die 9 maanden gaat ze zeker halen en denk langer ook wel. Tenzij voeten van baby’s in een jaar tijd in lengte verdubbelen? 🤔

2 jaar geleden
Reactie op Juni2022❤️
Wat een positieve reacties allemaal! Leuk om te lezen! Ik lees dat ze er in ...
Ik heb met 3 maanden direct 9 tot 15 mnd gekocht. In de winkel zeiden ze dat ze ook wat klein vielen. Passen prima gaan niet uit. Mijn zoon was ook niet heel klein en zat met 3 maand al in 68. Daar heb je misschien wat aan ter vergelijking 😁