11 Reacties

3 jaar geleden

Ik gebruik btw waspoeder en geen vloeibaar wasmiddel bij witte was. Na de was laat ik het drogen op het wasrek

3 jaar geleden

Ik gebruik altijd witte natuurazijn bij elke was. Dit werkt als een wasverzachter en het neutraliseert luchtjes. Misschien dat je dat nog kan proberen.

3 jaar geleden

Reactie op vivje2404

Ik gebruik altijd witte natuurazijn bij elke was. Dit werkt als een wasverz ...
Bedankt! Hoeveel gebruik je daarvan? In t bakje waar ook het poeder ingaat?

3 jaar geleden

Reactie op Juuuuulll

Bedankt! Hoeveel gebruik je daarvan? In t bakje waar ook het poeder ingaat? ...
Nee, in het bakje van de wasverzachter. Ik doe er altijd een flinke scheut in, beetje afhankelijk van de hoeveelheid wasgoed. Als het nu zo erg blijft stinken zou ik hem zeker tot over de helft vullen, of zelfs vol (als je trommel ook vol is)

3 jaar geleden

Ik heb alles effenaf wit. Rompers, hydrofieledoeken, flanellenluiers, etc. Altijd op 95 graden wassen. Dus misschien dat dat helpt?

3 jaar geleden

Misschien buiten laten drogen op een rekje? Dat helpt bij wel weleens als de was een beetje raar ruikt. En hydrofiele doeken strijk ik altijd.. daar gaan ze ook lekker van ruiken vind ik 😅

3 jaar geleden

Toevallig al het water wat links of rechts onder de wasmachine zit achter een sluiting laten leeglopen?

3 jaar geleden

Ik herken het. Ik geef ook bv en gebruik de hydrofiele doeken tijdens het voeden om tegen mijn andere lekkende borst aan te duwen (overproductie). De geur zit ook in mijn voedings bhs en zoogcompressen. Maar ik ruik het alleen als ik er echt op let...

3 jaar geleden

Reactie op Laurene

Ik herken het. Ik geef ook bv en gebruik de hydrofiele doeken tijdens het v ...
Gek he dat dat niet weggaat na de was. Bij mij stonk echt de hele bijkeuken

3 jaar geleden

Reactie op Juuuuulll

Gek he dat dat niet weggaat na de was. Bij mij stonk echt de hele bijkeuken ...
Ja ik dacht misschien moet ik ze eerst voorspoelen of alvast in de week zetten met biotex. Maar dat vind ik teveel gedoe 🙈 heb jij een droger? Misschien dat dat iets helpt?

3 jaar geleden

Misschien een keer met biotex voorwassen Daarna gewoon met babywasmiddel