12 Reacties

één jaar geleden

Als het na de afleestijd was zou ij het niet vertrouwen. Grote kans dat het een indroogstreep is. Over 2 dagen desnoods weer opnieuw testen

één jaar geleden

Ik vind het wel duidelijk voor eventueel vals positief. Maar wat ab itsme zegt, wel na aflees tijd. Idd over 2 dagen nog eens testen?

één jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Als het na de afleestijd was zou ij het niet vertrouwen. Grote kans dat het ...
Komt er zo snel een indroogstreep? Heb ze nog al eens gebruikt en zelfs na weken niks te zien. Maarja idd was net buiten de tijd.

één jaar geleden

Heb je geen test met een roze streepje? Die zijn vaak wat betrouwbaarder dan met blauw.

één jaar geleden

Reactie op Chef Lissocat

Heb je geen test met een roze streepje? Die zijn vaak wat betrouwbaarder da ...
Morgen komen ze binnen van sensitest idd!! Maar voel me zo misselijk dat ik deze al ben gaan halen vandaag!

één jaar geleden

Ik denk dat dit gewoon positief is

één jaar geleden

Deze zou ik nog niet vertrouwen. Blauwe strepen geven vaak indrogers. Hoop alsnog dat het een positieve test is en hij snel duidelijk wordt!

één jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Deze zou ik nog niet vertrouwen. Blauwe strepen geven vaak indrogers. Hoop ...
Zo snel? Ik test sowiso verder!

één jaar geleden

Reactie op Iris_x

Komt er zo snel een indroogstreep? Heb ze nog al eens gebruikt en zelfs na ...
Ik heb destijds met blauwe inkt bijna altijd indroogstrepen gehad 😅 toen ook ergens gevonden dat je met blauw veel sneller vals positieve hebt dan met rose

één jaar geleden

Reactie op Iris_x

Zo snel? Ik test sowiso verder!
Ja helaas wel. Heb je vandaag nog getest?

één jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Ja helaas wel. Heb je vandaag nog getest?
Vals positief. Bloed laten nemen. Ineens alles gecheckt en ben om andere medische redenen dus de hele tijd misselijk.

één jaar geleden

Mijn progesteron was trouwens 3,7. Dat is ook veel te laag veronderstel ik voor een eventuele zwangerschap die nog moet innestelen? Ook al was het nog maar 7 dpo?