19 Reacties

3 jaar geleden

Bij mij helpt de aambeien zalf van curanol en de tabletten ervan heel goed

3 jaar geleden

Neusspray, Curanol zalf & tabletten

3 jaar geleden

Oké dus zowel de zalf als tabletten kopen?

3 jaar geleden

Ja zou beiden halen voor beste effect! Sterkte lieverd

3 jaar geleden

Ik heb sperti gebruikt. Hielp bij mij prima!

3 jaar geleden

Op aanraden van de verloskundige curanol zalf en medicijnen en af en toe een zakje kamille thee af laten koelen (na kokend water even in koelkast) er tegen aan houden. Ik leg het gewoon boven op het kraamverband. Het is afschuwelijk he 😪

3 jaar geleden

Wat was bij jullie het effect van de curanol zalf en tabletten? Alleen dat je er minder last van had of trok het er ook door weg?

3 jaar geleden

Ik had een paar heel grote en zeer pijnlijke aambeien. Heb op advies van verloskundige en kraamzorg curanol zalf en tabletten gekocht. Wilde eerst alleen de zalf proberen en al na één keer smeren was het beter. Nu een paar dagen verder met 1-3x per dag smeren en de aambeien zijn bijna weg! Heb de tabletjes niet eens gebruikt. Dus wat mij betreft helpt het tegen de pijn, maar het gaat er ook zeker van weg!

3 jaar geleden

Therenal! Echt beter dan curanol

3 jaar geleden

Tip van onze kraamhulp was Kruidvat neusspray met xylometazoline op een watje en deze er tegenaan / tussen je billen doen. Nog niet zelf geprobeerd.

3 jaar geleden

Reactie op niksmeeraandoen

Therenal! Echt beter dan curanol
Zojuist gekocht maar zie dat je dit niet mag gebruiken tijdens zwangerschap en/of borstvoeding...

3 jaar geleden

Theranal mag je gebruiken tijdens zwangerschap. Wel uiteraard in overleg met de huisarts. Zit een maximum aan.

3 jaar geleden

Ik ben vorige week bevallen (26/06) en had extreme aanbieden hieraan overgehouden. Op advies van de vk begonnen met curanol (tablet en crème tegelijkertijd) en ze zijn bijna weg heel fijn product!

3 jaar geleden

Reactie op maria12346

Wat was bij jullie het effect van de curanol zalf en tabletten? Alleen dat ...
Het trekt echt weg bij mij!

3 jaar geleden

Voor mij was alleen de curanolzalf voldoende om ze weg te laten trekken.

3 jaar geleden

Xylometazoline neusspray haha

3 jaar geleden

Reactie op Chaarrr

Bij mij helpt de aambeien zalf van curanol en de tabletten ervan heel goed
Bij mij ook!

3 jaar geleden

Ik heb in mijn zwangerschap continu aambeien gehad, letterlijk alles geprobeerd. Het enige wat echt werkte was gewoon savonds op de bank een watje met een goede laag sudocreme tussen je bibs en savonds voor het slapen gaan weghalen. Werkt als een wondermiddel

3 jaar geleden

Ik heb in mijn zwangerschap continu aambeien gehad, letterlijk alles geprobeerd. Het enige wat echt werkte was gewoon savonds op de bank een watje met een goede laag sudocreme tussen je bibs en savonds voor het slapen gaan weghalen. Werkt als een wondermiddel