Op aanraden van de verloskundige curanol zalf en medicijnen en af en toe een zakje kamille thee af laten koelen (na kokend water even in koelkast) er tegen aan houden. Ik leg het gewoon boven op het kraamverband. Het is afschuwelijk he 😪
Ik had een paar heel grote en zeer pijnlijke aambeien. Heb op advies van verloskundige en kraamzorg curanol zalf en tabletten gekocht. Wilde eerst alleen de zalf proberen en al na één keer smeren was het beter. Nu een paar dagen verder met 1-3x per dag smeren en de aambeien zijn bijna weg! Heb de tabletjes niet eens gebruikt.
Dus wat mij betreft helpt het tegen de pijn, maar het gaat er ook zeker van weg!
Ik ben vorige week bevallen (26/06) en had extreme aanbieden hieraan overgehouden. Op advies van de vk begonnen met curanol (tablet en crème tegelijkertijd) en ze zijn bijna weg heel fijn product!
Ik heb in mijn zwangerschap continu aambeien gehad, letterlijk alles geprobeerd. Het enige wat echt werkte was gewoon savonds op de bank een watje met een goede laag sudocreme tussen je bibs en savonds voor het slapen gaan weghalen. Werkt als een wondermiddel
Ik heb in mijn zwangerschap continu aambeien gehad, letterlijk alles geprobeerd. Het enige wat echt werkte was gewoon savonds op de bank een watje met een goede laag sudocreme tussen je bibs en savonds voor het slapen gaan weghalen. Werkt als een wondermiddel