11 Reacties

4 jaar geleden

Voetenzak of wikkeldeken voor maxicosi is wel echt fijn. Bedenk dat je kindje tot 9 maanden zeker in de maxicosi zit. Dus ook in de winter. Die voetenzak komt zeker van pas

4 jaar geleden

Ik heb wel een jasje gekocht voor net uit het zkh. Waarschijnlijk zal hij die niet vaak aan hebben maar vind t wel fijn het in huis te hebben. 🥰 voetenzak heb ik niet aangeschaft. Misschien dat k dat nog ga doen.. 🤔Leek mij niet echt nodig met een lekker dekentje in de wagen maar zal er toch nog eens over nadenken.

4 jaar geleden

Wij hebben een vestje gebruikt met onze eerste juni baby, eind zomer hadden we een zomerjasje mt 62. Voetenzak is zeker een aanrader. Of heeft je wrap gaten voor de maxicosi gordels?

4 jaar geleden

Ik ben met de oudste in juni ook bevallen met 26 graden buiten🙈 En ja vanuit ziekenhuis is mnr met mutje vestje en in een de voetenzak in de maxicosie naar huis gegaan. Ivm dat ze de eerste dagen hun temp nog niet goed genoeg zelf kunnen vasthouden. Moet je nog wel echt de voetenzak en een dekentje meenemen. Onze kraamzorg zei in de intake voor nummer 2 ook. Hoe ga je het mee na huis vervoeren. Ik zo wederom in kleertjes, vestje dekentje en de voetenzak in de maxicosie en dan het mutsje… het blijkt dat ze wel eens gehad hebben dat ouders thuis komen met de baby en dat ze dan gaan temperaturen: en dat de temperatuur lager is dan zou moeten… uiteraard in de auto rit naar huis hou ik de baby in de gaten dat het niet te warm wordt. (Rood aanlopen ect ect) als dat gebeurt kan ik altijd de flap van de voetenzak nog los maken of het dekentje weghalen..of een laagje minder doen) wij rijden ongeveer 15/20 minuten naar huis!! 1e week ben je vooral in huis! Tijdens je kraamweek. Hier een foto van bijna 2 jaar. Terug toen ik op 18 juni uit ziekenhuis naar huis mocht. (17 juni al wel bevallen)

4 jaar geleden

Reactie op ChristineS94

Wij hebben een vestje gebruikt met onze eerste juni baby, eind zomer hadden ...
Ja! Ik heb zo'n bunny wrap die voor de maxicosi is. Dat lijkt me warm genoeg toch?

4 jaar geleden

Ik stelde de vraag aan de kraamzorg tijdens de Intake. Ze adviseren wel echt een voetenzak voor in de maxicosi van het ziekenhuis naar huis.

4 jaar geleden

Onze eerste is van januari 2021. Toen was het best koud.. ik heb de verpleegster in het ZH laten helpen met in de maxi Cosi zetten . Ze heeft m z'n jas over z'n kleertjes aangedaan, muts op natuurlijk en de maxi Cosi wrap gewoon over m heen gelegd als dekentje.. was voldoende.. 10-15 min rijden. En hij was niet koud bij thuiskomst

4 jaar geleden

Ik heb wel een voetzak (niet gevoerd) maar ook omdat je die nog maanden gebruikt. Superfijn voor in de maxicosi 😊 ik heb dit keer geen newborn jasje.. wss te warm en ga daarom een extra vestje of dekentje oid gebruiken 😊 mocht het een koude zomer worden is er vast nog wel ergens iets te koop!

4 jaar geleden

Wij hebben een wollen vestje en een wollen dekentje voor in de maxi cosi!

4 jaar geleden

Reactie op BabyJuni22Zomer

Ja! Ik heb zo'n bunny wrap die voor de maxicosi is. Dat lijkt me warm genoe ...
Waarschijnlijk wel hoor, en anders nog een laagje kleding of een doek/dekentje.

4 jaar geleden

Ik heb vanmiddag toch maar even een vestje en jasje gekocht. En dan de bunny wrap met een dekentje... lijkt me warm genoeg ;) thanks voor de tips!