7 Reacties

4 jaar geleden

Het lijkt of je het oude model hebt. Die heeft geloof ik geen rits.

4 jaar geleden

Er zit een rits in de boog waar je het zonne klepje aan ritst, zonne klepje haal je eraf en daar rits je de cover aan.

4 jaar geleden

Reactie op tanja10

Het lijkt of je het oude model hebt. Die heeft geloof ik geen rits.
Oh jeetje, heb hem indd via mp gekocht.. Nu kan ik niet lopen met de kleine want ik heb niets anders voor erover heen 🥴

4 jaar geleden

Klopt, ik heb een oude en geen rits bij het kapje. De kap van de wagen is bij een ouder model wat hoger in lengte dan bij de geo 2. Daar zie je het ook aan.

4 jaar geleden

Reactie op NeverLoseHope

Oh jeetje, heb hem indd via mp gekocht.. Nu kan ik niet lopen met de kleine ...
Ik heb ook de geo 1, 2e hands aangeschaft. Wij hebben een zonnewerende doek van Cloby voorzien. Die kan je dan als zonnescherm gebruiken met de bijhorende magneten, zoals je van plan was met de doek van Joolz zelf. Als je dan de zonnekap van de wagen opent aan de voorzijde,waar dat netje geïntegreerd is, heb je echt een goede airflow

4 jaar geleden

Voor vandaag heb je er niks aan maar de dooky kan ook met de geo 1. (Let op warmte stuwing).

4 jaar geleden

Reactie op Avdpee

Ik heb ook de geo 1, 2e hands aangeschaft. Wij hebben een zonnewerende doek ...
Precies dit deed ik vorig jaar bij de oudste (toen 6mnd) met een hydrofiel XL. Kleine wel goed insmeren uiteraard. Opletten op warmte, en als je exclusief in de schaduw bent de doek eraf halen ivm warmte