22 Reacties
3 jaar geleden
Ik ben inderdaad benieuwd of mensen vlieg ervaring hebben met een kleintje! Ik volg!
3 jaar geleden
Wij gaan in september voor het eerst vliegen met een baby van dan 2,5 maand en willen ook onze (Joolz) kinderwagen meenemen. Het verschilt per vlieg maatschappij wat de regels zijn. Ik twijfel om onze nieuwe joolz mee te nemen omdat hij en zwaar is en bang ben dat hij toch beschadigd of kwijt raakt met de huidige situatie ondanks een beschermtas. Ben aan het overwegen een goedkope tweedehands aan te schaffen en mee te nemen. Ben benieuwd naar recente ervaringen van reizigers met Newborn en kinderwagen.
3 jaar geleden
Ja dat is toegestaan, die check je bij de gate in hoorde ik, anders een beetje lastig om je baby mee te nemen 😂😜 Hoorden van een vriendin dat hun buggy kwijt is geraakt dus zal niet je nieuwe kinderwagen meenemen🙈 Zoals al genoemd, misschien een tweedehands mee? Ik ga eind augustus en neem ook een oude mee🙏
3 jaar geleden
Wij hebben een joolz voor thuis en een tweedehands yoyo voor reizen. Die mag mee als handbagage in het vliegtuig. Ideaal! Vorig jaar meerdere keren op die manier gedaan met m’n dochter. Nu gaan we binnenkort met 2 kinderen en hebben we er een paraplubuggy bijgekocht.
3 jaar geleden
Reactie op RG5991
Wij nemen onze joolz mee in een reistas van Stokke en checken deze dan in. ...
En??? Hoe is het gegaan?
3 jaar geleden
Reactie op RG5991
Goed! Wagen is niet beschadigd en de kleine heeft overdag alle dutjes in de ...
Top! Welke Stokke tas had je? Of is er maar een?
3 jaar geleden
Wij gaan over 2 weken als ons zoontje 3 maand is vliegen. Hebben een babyzen yoyo2 gehuurd en die kan mee als handbagage! Word naar ons gebracht en opgehaald; 60 euro voor een week. Kan onze kinderwagen mooi thuisblijven en raakt die niet beschadigd in het ruim.
3 jaar geleden
Reactie op RG5991
De Stokke Pram Pack! We verhuren hem ook, mocht je interesse hebben! 😊
Oh echt? En daar past de Joolz Day met onderstel en reiswieg in?! 😄
3 jaar geleden
Praktisch vraagje; hebben jullie je kindjes "los" meegenomen in het vliegtuig of in een draagzak?
3 jaar geleden
Reactie op Chef Lissocat
Praktisch vraagje; hebben jullie je kindjes "los" meegenomen in het vliegtu ...
Ik ben gisteren terug. Bij heen en terug kon ik kinderwagen tot aan vliegtuig/gate meenemen. Bij heen had ik ons zoontje met een draagzak meegenomen in het vliegtuig. Ik vond het wel handig.