31 Reacties

4 jaar geleden

Wij gaan het ook doen met een kerstkaart! Ik vind je ontwerp heel mooi, maar misschien niet heel duidelijk dat het om baby’s gaat 😅

4 jaar geleden

Ik vind hem geweldig 😍

4 jaar geleden

Ik heb gekozen om dat niet doen bij kerstkaart...ik zal persoonlijk bij vrienden tijdens kerst het vertellen.

4 jaar geleden

Reactie op SaraPinto

Ik heb gekozen om dat niet doen bij kerstkaart...ik zal persoonlijk bij vri ...
Wij gaan de kerstkaart bij belangrijke mensen persoonlijk afgeven De rest krijgt het via post

4 jaar geleden

Super leuk!

4 jaar geleden

Heeeel leuk!

4 jaar geleden

Reactie op brettc

Wij gaan het ook doen met een kerstkaart! Ik vind je ontwerp heel mooi, ma ...
Ik ben het hier wel een beetje mee eens. Je ontwerp is prachtig. Maar ik zou ook twijfelen als ik dit zou krijgen en ik zou nooit navraag doen want stel je voor je hebt het mis! Dus ik zou afwachten, krijgen we nog twee kerst kadootjes over de post ofzo? Eigenlijk zonde want het concept is cool. Kan je het verduidelijken op de achterkant door bijv de uitgerekende datum te noemen? Just a thought.

4 jaar geleden

Reactie op Remaco

Ik ben het hier wel een beetje mee eens. Je ontwerp is prachtig. Maar ik zo ...
Inderdaad, dat dacht ik ook Ons ontwerp staat een foto van ons met de echo op de voorkant en op de achterkant staat nog eens duidelijk “Baby op komst Juni 2022” Voor moest het nog niet duidelijk genoeg zijn met die echo 🤣

4 jaar geleden

Reactie op brettc

Wij gaan het ook doen met een kerstkaart! Ik vind je ontwerp heel mooi, ma ...
Ik begrijp wat je bedoelt! Binnenkant maakt het duidelijker, niet over nagedacht om dat er bij te posten!

4 jaar geleden

Reactie op Lott91

Ik begrijp wat je bedoelt! Binnenkant maakt het duidelijker, niet over nage ...
Zo is het helemaal duidelijk! Mooi ontwerp & proficiat met de tweeling 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Remaco

Ik ben het hier wel een beetje mee eens. Je ontwerp is prachtig. Maar ik zo ...
Je hebt gelijk! Binnenkant maakt het duidelijker 😉

4 jaar geleden

Reactie op brettc

Wij gaan de kerstkaart bij belangrijke mensen persoonlijk afgeven De rest ...
Ook een leuk idee!

4 jaar geleden

Reactie op brettc

Zo is het helemaal duidelijk! Mooi ontwerp & proficiat met de tweeling ...
Dankjewel! Jullie ook natuurlijk! 💞

4 jaar geleden

Heel leuk 😍😍

4 jaar geleden

Ik vindt het een top idee. Erg leuk om de kerstkaart te combineren met zwangerschapsaankondiging. Dit heb ik zelf ook gedaan 😁. Wel eerst bij ouders langs geweest. Mooi ontwerp ook, erg leuk. Gefeliciteerd met je tweeling! Dit was mijn ontwerp. Binnenkant staat kerstwensen enzo.

4 jaar geleden

Leuke ontwerpjes hier! Wij doen voorkant: Merry Christmas and a happy new... En op de achterkant: baby in 2022! 😊

4 jaar geleden

Wij gaan het ook doen. We nemen een foto aan de kerstboom: Onze hond met een bandana met opschrift 'promoted to big brother' en dan een letterbord met een tekst in de aard van: 'looks like i'm not the only baby anymore - arriving juni 2022' en foto's van de echo's bij. Morgen 12w echo. Nipt test vorige week afgenomen. Als beide uitslagen goed zijn maak ik de foto's en laat ik kaartjes drukken. We versturen ze dan met de post waardoor vrienden en familie het allemaal op andere momenten te weten zullen komen.

4 jaar geleden

Jaaaa die achterkant maakt het af! Allemaal super leuke kaartjes en een leuk idee om het zo bekend te maken. Als wij het niet pas met kerst aan onze fam zouden vertellen, dan had ik hier ook voor gekozen. Super cute!

4 jaar geleden

Ik vindt het een top idee. Erg leuk om de kerstkaart te combineren met zwan ...
Heb je dit zelf gemaakt? Waar laat je het drukken?

4 jaar geleden

Reactie op brettc

Inderdaad, dat dacht ik ook Ons ontwerp staat een foto van ons met de echo ...
Wij hebben gister de kerst kaartjes besteld, ook uitgerekend in Juni volgende week versturen! Op de achterkant staat in June no more silent nights en een foto van de echo 😂