6 Reacties

3 jaar geleden

Oeh dat ligt eraan denk ik... Die van ons wordt Roemeens orthodox gedoopt. Hij gaat waarschijnlijk (net als ze grote broer vorig jaar) in traditionele kleding naar de kerk. Dan wordt ie tijdens de mis uitgekleed door z'n nașa (doop moeder) en na dattie gedoopt is, kleden z'n doopouders hem weer aan, in door hun uitgekozen kleding Bij de oudste was het een 3 delig costuum.

3 jaar geleden

Wij dopen met gewone kleertjes aan. Ik ben niet zo'n fan van doopjurken!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Mijn zoontje had ik een wit blousje aangedaan met een donker blauw (zacht) broekje met bretels. Mijn dochter krijgt waarschijnlijk de familie doopjurk aan. Hij is alleen nogal beschadigd. Mocht het repareren niet lukken: bij de zeeman hebben ze een wit kanten jurkje. Die heb ik als reserve gehaald.

3 jaar geleden

Ik was van plan bij de h&m zo een setje te kopen voor ons zoontje. Iets in blauw/wit of beige/wit met bretellen en/of een strikje waarschijnlijk 😁

3 jaar geleden

Onze dochter krijgt een doopjurk aan die al drie generaties in de familie is van mijn vriend zijn kant, beetje opgepimpt met kant en frutsels😊

3 jaar geleden

Misschien een beetje late reactie en ben je al voorzien? Ik vind zelf het merk Mac Illusion erg mooi en dat merk heeft mooie witte pakjes. Dus dan niet te simpel maar ook niet te uitgedost. Misschien heb je hier wat aan?