14 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb gewoon een boekje met kleurplaten gekocht. Maakt nog niet veel uit wat er precies op staat. Ik heb dikke waskrijtjes en de potloden van ses my first. Het kleuren vind hij heel leuk voor 3 min en wilt dan weer door met iets nieuws

2 jaar geleden

Ik heb zelf een boekje van de Hema, daar zit een stift bij die je vult met water en als je dan over het papier heengaat komen de kleuren tevoorschijn. Super leuk boekje en klieder proof

2 jaar geleden

Wij hebben gewoon een leuke kleurboek, maakt idd niet zo veel uit welke. Wij hebben deze krijtjes https://www.bol.com/nl/nl/p/creall-silky-3-in-1-12-kleuren-in-etui/9200000035747388/?s2a= Handige is dat de vingers niet vies worden. En als het op de tafel komt is het zo met een nat doekje weer schoon.

2 jaar geleden

Ik vond hele leuke kleurkrijtjes op blabloom, weet niet meer precies welk merk maar ze hebben een ronde bol waarmee ze makkelijk vast te nemen zijn, en je kan ze op elkaar stapelen. En hele goeie reviews. Nog wat vroeg om alleen mee te laten spelen maar onder begeleiding kan zeker. Kleurplaten lijkt me ook nog wat vroeg, ik starten met grote bladen papier en samen wat kliederen, eens de bestelling aankomt. Kijk er al naar uit 馃榿

2 jaar geleden

We hebben gewoon een boekje met kleurplaten, dat maakt nog niets uit. En dikke potloden van ses die hij makkelijk vast kan houden.

2 jaar geleden

Hier dikke potloden van de Hema!

2 jaar geleden

Reactie op hilde32

Ik heb zelf een boekje van de Hema, daar zit een stift bij die je vult met ...
Dat vindt onze dochter van 5 jaar ook nog steeds leuk om te doen haha

2 jaar geleden

Reactie op hilde32

Ja deze hier ook een groot succes! Ook met dikke kleurpotloden beetje kriebelen op willekeurig papier. En stickeren!

2 jaar geleden

Dikke potloden van bij de action, en ook een kleurboek van daar.

2 jaar geleden

Reactie op Carpe diem

Ik vond hele leuke kleurkrijtjes op blabloom, weet niet meer precies welk m ...
Playon crayon van studio skinky dus. Aanrader en niet zo duur.

2 jaar geleden

En zo een magneettekenbord is trouwens ook leuk!

2 jaar geleden

Reactie op hilde32

Bedankt voor deze tip! Wist nieteens dat dat bestaat..馃槄

2 jaar geleden

Bedankt voor deze tip! Wist nieteens dat dat bestaat..馃槄
Toevallig vandaag bij de zeeman ook hele leuke varianten gezien! 馃槃

2 jaar geleden

Reactie op hilde32

Toevallig vandaag bij de zeeman ook hele leuke varianten gezien! 馃槃
Die heb ik toevallig vandaag gekocht, omdat de Hema ze hier niet had. Dus toen snel gegoogled waar ze het nog meer verkopen zodat het mee kan op vakantie. 馃ぃ