9 Reacties

4 jaar geleden

Weet dat je van een klysma ontzettende buikkrampen kan krijgen en ook voor langere tijd wat ontlasting kan verliezen 馃檭 Ik zou het niet doen, maar ik heb er al teveel pati毛nten mee gepest om het comfortabel te vinden denk ik馃ぃ

4 jaar geleden

Zou dat zeker niet doen. Ook wat Lissocat zegt. Daarnaast weet je niet hoe lang je reageert op de klysma en dadelijk loop je juist leeg tijdens je bevalling 馃槈. Zou toch gewoon de natuur zijn gang laten gaan. Je lichaam gooit je vaak voor de bevalling grotendeels ook al leeg.

4 jaar geleden

Ik ga het doen maar vooral omdat ik mijn vorige bevalling heb gedaan met ontlasting van 3 weken oud. Heb 3 weken daarvoor niet kunnen poepen. Dus hierdoor waren mijn wee毛n waarschijnlijk heftiger. Heb het ook met de verloskundige overlegd en die vind het een goed idee. Heb zojuist microlax gekocht bij de kruidvat.

4 jaar geleden

Dat zou ik niet zo snel doen. Ik begrijp dat je er nu niet aan moet denken, maar tijdens je bevalling zal het je geen hol uitmaken als je kindje er maar gezond uitkomt 馃檮 Ik zou dan eerder nu aan de slag gaan: kiwi's, vezels, etc 馃

4 jaar geleden

Volgens mij zijn de verloskundige etc ook wel zo professioneel om niet te zeggen dat je aan het poepen bent tijdens de bevalling. Ik heb ze toen nergens over gehoord. En moet zeggen dat ik er tijdens de bevalling ook niet aan gedacht heb. Heb ook niks gezien of geroken hahaha.

4 jaar geleden

Bij mij was iemand discreet aan het vegen, omdat ik toch wat verloor daar. Ook al had ik die dag zelf al zes keer gepoept ofzo. Het maakte me op een gegeven moment ook niks meer uit, het kind moest er gewoon uit. Ik snap dat je er van tevoren mee bezig bent. Echt. Ik heb een nieuwe vriend en heb er ook over nagedacht 馃槀 maar op het moment zelf zal het je een worst wezen hoor. Ik zou niks geks doen van tevoren. Wie weet ruft je wel aldoor de hele boel bij mekaar, omdat je je darmen graag leeg wilde hebben.

4 jaar geleden

Je weet ook niet precies wanneer je bevalt, dus wanneer zet je dan de klysma? En stel het is vlak voor de bevalling, dan zit je juist misschien te spetteren in het gezicht van de vk

4 jaar geleden

Reactie op Tauriel

Je weet ook niet precies wanneer je bevalt, dus wanneer zet je dan de klysm ...
Ew 馃ぃ

4 jaar geleden

Laten we eerlijk zijn; je hoeft niet te poepen he. Ik heb bij mijn eerste bevalling ook helemaal niet gepoept. Hoe het nu zal gaan weet ik natuurlijk nog niet, haha. Maar zou me hierom niet druk gaan maken. Hier is tijdens het hele proces ook geen ruimte voor (was mijn ervaring).