9 Reacties

3 jaar geleden
Ik heb de handsfree vulpes babycare kolf. Wat ik weleens doe is dat ik hem de fles geef en dan 1 borst kolf (Tegelijk) Circa 10 min.
Daarna de andere borst kolven en verschoon ik hem (tegelijk).
Waarom kolf je 30 min?
Mij is verteld dat je max 10 a 15 min moet kolven en dat langer geen zin heeft

3 jaar geleden
30 minuten kolven is ook wel lang. Heb je dat nodig om aan voldoende melk te komen? Ik doe in principe hetzelfde maar ben met 12 min kolven klaar. Het mooie is wel dat je op den duur met minder sessie af kunt dus het wordt makkelijker. Misschien fijn om dat vooruitzicht te hebben. Ik heb er nooit over nagedacht om tegelijk te voeden en te kolven. Lijkt me best onpraktisch.

3 jaar geleden
Ik heb ook een kolfbh. Evt op je bureau een voedingskussen en gewoon kussen daar bovenop leggen. Kolf aansluiten en baby op het kussen iets rechtop neerleggen kan je het flesje geven en tegelijk kolven terwijl je op de bureau stoel zit.
Ik doe dit ook in gewone stoel met een kussen van mijn bed op mijn knieen waar ik haar opleg terwijl ik tussentijds handsfree kolf.

3 jaar geleden
Reactie op Luus65
Ik heb de handsfree vulpes babycare kolf. Wat ik weleens doe is dat ik hem ...
Ik struggle met hetzelfde als de plaatser van dit topic (alleen kolf ik korter) maar het is zo irritant dat ondanks dat ik een handsfree medela kolf heb, de flesjes zitten in de weg iets te kunnen doen. Ik kwam de vulpes babycarw tegen, hoe is ie ervaring? Is de zuigkracht goed? En idd makkelijk in gebruik? Laat het niet los bij het pakken van je kind en andere dingen doen?

3 jaar geleden
Reactie op hilde32
Ik struggle met hetzelfde als de plaatser van dit topic (alleen kolf ik kor ...
Ik kan van alles er tussen door doen. Ik heb nu 2 keer gehad dat die lekte maar dat kwam omdat ik m niet goed dicht had zitten. Ik heb de eerste 2 weken een kolf gehuurd van het ziekenhuis. Ik merk vrij weinig verschil in zuigkracht met de Vulpes. Ik heb m besteld via bol.com.
Als je twijfelt zou ik gewoon 1 proberen