1292 Reacties

één jaar geleden

Ja hier ook idd

één jaar geleden

Mijn dochter heeft dit ook, ik heb een inbakerdoek aangeschaft en dat vind ze heerlijk.

één jaar geleden

Mijn baby heeft dit ook. Met een klein geluid al schrikt hij super erg

één jaar geleden

Het Moro reflex dat is normaal 🙈

één jaar geleden

Jup hier ook. Me vriend wordt er wakker van

één jaar geleden

Ok, gelukkig 😆

één jaar geleden

Wat dragen jullie kindjes overdag en snachts? Sokjes aan? Waar slaapt jullie kindje onder en als je gaat wandelen? 😊

één jaar geleden

Ja hier ook!

één jaar geleden

Trouwens een topic voor iedereen om korte vragen te stellen, vergat ik in mn openingspost🤦‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Mommyofason1992

Wat dragen jullie kindjes overdag en snachts? Sokjes aan? Waar slaapt julli ...
Overdag met dit weer korte romper en t shirt en lange broek, als we gaan wandelen vestje oid erover en bij heel warm weer niks. Met slapen korte romper in inbakerslaapzak en dun Lakentje

één jaar geleden

Reactie op Mommyofason1992

Wat dragen jullie kindjes overdag en snachts? Sokjes aan? Waar slaapt julli ...
Vandaag draagt ze een romper met lange mouwen en als ze in de box/nestje/bed ligt een dekentje erover. Naar buiten nog een broekje en sokken aan.

één jaar geleden

Reactie op Mommyofason1992

Wat dragen jullie kindjes overdag en snachts? Sokjes aan? Waar slaapt julli ...
Hier kan ze haar temp soms nog slechts houden 's nachts. Ze slaapt met een dun mutsje, sokjes, romper lange mouw en kleertjes. Laken met dekentje van wol.. en nog moet ik soms een kruikje maken 's nachts. Ondanks de temperatuur op de kamer 🥵

één jaar geleden

Reactie op Moniekp93

Overdag met dit weer korte romper en t shirt en lange broek, als we gaan wa ...
Onze dame is wel al bijna 6 weken 😬

één jaar geleden

Heel fijn dit topic! Bedoel je echt van die schokjes? Bv een aantal keren met de armpjes schokken? Dat doet ze hier wel. Schrok me een hoedje de eerste keer😅

één jaar geleden

Klinken jullie newborns ook weleens wat hees 's avonds? Hier heeft ze een poos veel gehuild en lijkt nu 's avonds wat hees/rochelen. Kan het niet echt een juiste naam geven🙈

één jaar geleden

Reactie op BabyJuni22Zomer

Klinken jullie newborns ook weleens wat hees 's avonds? Hier heeft ze een p ...
Dit heeft die van ons ook, terwijl ze bijna nooit huilt dus daarvan kan het niet komen 🤔

één jaar geleden

Reactie op BabyJuni22Zomer

Klinken jullie newborns ook weleens wat hees 's avonds? Hier heeft ze een p ...
Komt me wel bekend voor en voornamelijk sochtends maar mijn zoon is ook licht verkouden

één jaar geleden

Reactie op Lala05

Dit heeft die van ons ook, terwijl ze bijna nooit huilt dus daarvan kan het ...
Ik verklaar het door het huilen maar lees dus dat er meer baby's last van hebben. Als ze dan in bed liggen dat ze zeg maar wat vol klinken? Alsof ze heel verkouden zijn. Sochtends is er niks meer aan de hand

één jaar geleden

@LISSOCAT nou wat een toeval ik wou net een topic openen over dit onderwerp en dan zag ik jou bericht,, mijn zoontnje 5 weken oud sinds 1 week schrikt hij ook heel vaak tijdens slapen, armpjes omgoog en dan oogjes helemaal open en dan ziet hij er ook bleek er uit op dat moment, daarna begi t hij te huilen, dit had ik ook bij mijn dochterje toen zij net geboren was toen zag ik het voor het eerst vondt het heel eng ging toen naar huisarts, hij zij het kon zijn dat die schrikt omdat die dan alleen is en bij hou wil zijn of omdat die dan pijn heeft door mischien verborgen reflux (had ze ook) of door krampjes dus dat is dan eigenlijk een reactie voor pijn, nu heeft mijn zoon ook veel last van reflux ik denk dat het daardoor komt maar weet het niet zeker..

één jaar geleden

Fantoom huilen.... Je hoort je baby huilen (in je hoofd) als je staat de douchen, te stofzuigen of iets dergelijks en als je gaat kijken is er niks aan de hand. Zeg me dat ik niet de enige ben.. 😂 ❤️ Als jij hier ook last van hebt..