1292 Reacties

één jaar geleden

Reactie op BabyJuni22Zomer

Heel fijn dit topic! Bedoel je echt van die schokjes? Bv een aantal keren m ...
Ja dat doet Leia dus ook, van die slaap spasmen. Schrok er ook van, eerste keer was in het ziekenhuis vanwege haar epileptische aanvalletjes en dacht dat het weer zover was, maar schijnt dus ook normaal te zijn😆 Maar ik bedoelde echt van die schrikreacties in dr slaap. Ook normaal. Zo normaal vind ik het allemaal niet hahaha

één jaar geleden

Reactie op Ccee

@LISSOCAT nou wat een toeval ik wou net een topic openen over dit onderwerp ...
Leia begint erna eigenlijk nooit te huilen, wel te fronsen haha. Of een beetje te kreunen en draaien en dan slaapt ze weer dieper in lijkt het wel. Ze heeft soms ook wel last van reflux inderdaad, maar niet dat ik dat merk voorafgaand aan dat schrikken...

één jaar geleden

Ken je dat filmpje van een kitten dat op zn buik word gekieteld en dan met zn pootjes omhoog gaat, zo reageert onze zoon ook. Dus volkomen normaal

één jaar geleden

Reactie op Mommyofason1992

Wat dragen jullie kindjes overdag en snachts? Sokjes aan? Waar slaapt julli ...
Hier heeft hij overdag korte romper, met shirtje lange mouw, broek en sokjes aan. S nachts in een romper in een 1.0 tog slaapzak. Maar moet zeggen ook te twijfelen of dit niet te warm wordt

één jaar geleden

Check de documentaire Babies op Netflix. Er is een aflevering waarin ze ingaan op die reflexen in hun slaap. Verder is het echt (vind ik dan) heel interessant.

één jaar geleden

Reactie op Mommyofason1992

Wat dragen jullie kindjes overdag en snachts? Sokjes aan? Waar slaapt julli ...
Ze draagt een romper met lange mouwen met een broekje. Is van luchtig katoen gemaakt. Verder draagt ze overdag soms sokjes, hangt er van af hoe warm het in huis is. In het babynestje ook een dekentje. ‘s Nachts is kijken hoe warm het is, maar de afgelopen nachten zelfde romper met broekje, sokjes, een mutsje, dekentje en lakentje en een extra deken erover heen. Ze slaapt aan mijn kant van het bed, is naast het raam dat open staat. Met al deze lagen was ze vannacht 36,7 graden. De extra deken halen we eraf als het in de slaapkamer erg warm is.

één jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Hier heeft hij overdag korte romper, met shirtje lange mouw, broek en sokje ...
Doe je dan ook nog een dekentje over de slaapzak? Als ik alleen dat aan doe bij mij meisje is ze denk ik binnen een uur onderkoeld 😅

één jaar geleden

Reactie op Bobo96

Doe je dan ook nog een dekentje over de slaapzak? Als ik alleen dat aan doe ...
Heel soms een lakentje, maar geen deken

één jaar geleden

Reactie op Mommyofason1992

Wat dragen jullie kindjes overdag en snachts? Sokjes aan? Waar slaapt julli ...
Vandaag romper korte mouw, dik shirt lange mouw, broekje, sokjes en dan de hele dag een 1.0 tog dekentje dubbel eroverheen. Naar buiten gaat de deken nog een keer dubbel. Koukleum maar ze heeft dan ook nog geen vet op haar botjes < 3000gr😅

één jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Heel soms een lakentje, maar geen deken
Bizar hoe veel verschil er in zit bij die kleintje s

één jaar geleden

Oké, misschien een domme vraag 🤣🤣 is de tong van jullie baby ook zo wit van de melk 😅 Elke keer als ze gaapt controleer ik haar mondje en alles is netjes schoon, alleen die tong 😅

één jaar geleden

Reactie op Bobo96

Bizar hoe veel verschil er in zit bij die kleintje s
Ja inderdaad. Ik moet wel zeggen dat onze man ondertussen ruim 4 kg weegt, dit zal vast ook meehelpen 😅

één jaar geleden

Reactie op vivje2404

Oké, misschien een domme vraag 🤣🤣 is de tong van jullie baby ook zo wit v ...
Yup! Dacht eerst spruw maar is het niet

één jaar geleden

Reactie op vivje2404

Oké, misschien een domme vraag 🤣🤣 is de tong van jullie baby ook zo wit v ...
Als je het zachtjes weg kunt wrijven met een doekje is het melk! Soms zie je spruw ook eerder terug tussen de billetjes. Zelfde kanaal ;)

één jaar geleden

Ja dit heeft die van ons ook! En wel meerdere keren in zijn slaap 😅

één jaar geleden

Die van ons vind boertjes laten ook heel lastig, 9 van de 10 keer laat hij geen boertje na zijn voeding. of ineens na 1,5 uur 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Joanne1234

Die van ons vind boertjes laten ook heel lastig, 9 van de 10 keer laat hij ...
Ja bij onze dame ook idd..

één jaar geleden

Reactie op kayltje

Fantoom huilen.... Je hoort je baby huilen (in je hoofd) als je staat de d ...
Ik heb dit inderdaad als ik onder de douche sta. Lekker ontspannen douchen is er niet meer helemaal bij haha

één jaar geleden

Zijn jullie kindjes ook zo dwars met aankleden en verschonen? Ruby strekt zich of helemaal uit, of vouwt zich helemaal op. Werkt ook totaal niet mee 😅

één jaar geleden

Reactie op Bobo96

Zijn jullie kindjes ook zo dwars met aankleden en verschonen? Ruby strekt z ...
Jaaaaaaaa mega! En als die gepoept heeft ik het bijna niet alleen voor elkaar zonder dat hij nog een keer over zich heen plast enof met zn voeten in de poep zit 🥲