1046 Reacties

één jaar geleden

Wat te doen met flesjes die je amper hebt gebruikt? Bewaren voor een eventueel volgende baby of allemaal weggooien? 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Proberen 2e hands misschien? Als men er een andere speen bij koopt is het zo weer nieuw. Zonde anders inderdaad....

één jaar geleden

Als je misschien nog een kleine wil zou ik zeggen bewaren. ( ook handig als ze wat ouder zijn in bed als ze willen. Drupt niet zoveel water uit en is makkelijk liggend te drinken) Of zonder spenen afgeven bij een kringloop of kledingbank, dan kan iemand anders er wat mee en scheelt toch in de portemonnee.

één jaar geleden

Mijn dochtertje is nu 4.5 maand en is constant aan het duimen. Of ja.. ze stopt dr halve hand erin😅 Ik zie geen tandjes o.i.d., maar zou dat nog kunnen meespelen? Of is dat wat vroeg

één jaar geleden

Ik lees overal over krampen dat dit 20-30 minuten na een voeding optreedt. Klopt dit? Is het dus zo dat iets dat ze in de ochtend gegeten hebben dan geen krampen van krijgen in de avond maar juist direct daarna?

één jaar geleden

Reactie op hilde32

Ik lees overal over krampen dat dit 20-30 minuten na een voeding optreedt. ...
Dat zei het cb tegen mij maar mijn zoontje kreeg uren erna alsnog kramp. En weet zeker dat het kramp was, want de enige houding waardoor hij stil werd was met zn buik op onze arm/hand. Dus nee, ik DENK niet alleen 20-30 min erna..

één jaar geleden

Wat kiezen jullie en waarom? Slaapzak met of zonder mouwen (of afritsbaar, maar ligt dat wel lekker?)

één jaar geleden

Reactie op Ri3004

Wat kiezen jullie en waarom? Slaapzak met of zonder mouwen (of afritsbaar, ...
Overdag een slaapzak zonder mouwen, 's nachts met! S nachts koelt het meer af, is mijn idee hierbij. Overdag slaapt ze in de slaapzak met romper lange mouwen en evt een shirtje, sokken aan. (Ze houdt niet zo van omkleden, dus met name daarom het shirtje aanhouden.) 'S nachts slaapt ze in de slaapzak met een lange mouwen romper, een boxpakje met voetjes of sokjes.

één jaar geleden

Reactie op Ri3004

Wat kiezen jullie en waarom? Slaapzak met of zonder mouwen (of afritsbaar, ...
Ik heb zonder mouwen en met afritsbare mouwen. Zou de mouwen er alleen aan doen als het echt heel koud is en op de grond opvang slaapt hij vaak buiten dus dan is het ook wel fijn als de mouwen er aan kunnen. Maar hij heeft het niet snel koud dus vandaar dat hij thuis tot nu toe zonder mouwen slaapt.

één jaar geleden

Reactie op Anne89.

Ik heb zonder mouwen en met afritsbare mouwen. Zou de mouwen er alleen aan ...
* en op de opvang. Geen idee waarom ‘grond’ daar staat 😂

één jaar geleden

Reactie op BabyJuni22Zomer

Mijn dochtertje is nu 4.5 maand en is constant aan het duimen. Of ja.. ze s ...
Mijn zoon is 4 maanden en heeft ook het grootste gedeelte van de dag zijn handen in zijn mond. Ik hoor hem soms gewoon kokhalzen 🤣. Ik dacht ook aan tandjes omdat hij ook enorm kwijlt en echt met zijn vingers aan zijn tandvlees zit. Maar misschien gewoon aan het ontdekken, hij lijkt verder geen pijn of gevoeligheid te hebben daar

één jaar geleden

Reactie op Ri3004

Wat kiezen jullie en waarom? Slaapzak met of zonder mouwen (of afritsbaar, ...
Afritsbaar maar meestal gebruik ik hem zonder mouwen. Tenzij straks de nachten heel koud worden, dan zet ik de mouwen er aan

één jaar geleden

Iemand die ook de Joolz day+ heeft en er een universele regenhoes bij gebruikt? Welke hoes heb jij? 😊 Ik vind die hoes van Joolz zelf zo duur. Zelfde vraag voor maxicosi, iemand een fijne universele?

één jaar geleden

Mijn dochter van 17 weken kauwt ineens op de flesspeen, gewoon tijdens de voeding neemt ze ff een kauw pauze en daarna heeft ze honger en moet ik in een rap tempo de fles goed doen haha. Dit is nieuw voor ons maar waarom doet ze dit? 😅 herkent iemand dit?

één jaar geleden

Reactie op Anne89.

Iemand die ook de Joolz day+ heeft en er een universele regenhoes bij gebru ...
Geen Joolz day, maar de Joolz geo hier. Ik heb een universele geprobeerd, paste niet goed en dat vind ik zonde. Uiteindelijk toch een originele gekocht maar via marktplaats! Wat betreft de maxi cosi adapters ben ik toch voor nieuwe van Joolz gegaan want op marktplaats wilde ik geen risico lopen met adapters te zitten waar ik vervolgens niks aan heb.

één jaar geleden

Mensen met kv ervaring. Als ik een dagje wegga, kan ik dan het koude water al in de fles doen en dan een thermos mee en aanvullen met heet water? Of is het slecht om het koude water al in de fles te doen? Poeder meng ik uiteraard pas als al het water bij elkaar zit 🙉

één jaar geleden

Reactie op Poppybloem

Mensen met kv ervaring. Als ik een dagje wegga, kan ik dan het koude water ...
Ik heb altijd een thermosfles met heet water en een met koud water mee kan prima

één jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Ik heb altijd een thermosfles met heet water en een met koud water mee kan ...
Maar dus niet al water in de fles van baby doen?

één jaar geleden

Korte nagels en ze lag op niets tijdens slapen.. onschuldig of is dit iets? Het loopt behoorlijk lang en recht door op haar hoofd

één jaar geleden

Reactie op Anne89.

Iemand die ook de Joolz day+ heeft en er een universele regenhoes bij gebru ...
Wij hebben die van prenatal, werkt prima. Hebben wel de joolz day 3, maar die is volgens mij hetzelfde qua afmetingen. Voor de maxicosi hebben wij geen regenhoes.