12 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 5 weken en 2 dagen en heb dat ook.. is niet veel aan te doen heb ik bang.. ik ga altijd lekker warm douchen en op tijd mijn bed in.. wordt vanzelf minder

4 jaar geleden

Hoi ik ben ook 5 weken en heb hier ook last van. Mijn echtgenoot geeft mij iedere avond een warm water kruik. Geraak ik ook wel makkelijker in slaap mee.

4 jaar geleden

Ik merk niet perse aan het einde van de dag meer kramp maar heb wel vaak vervelende krampen waar ik onzeker van word en ook last van mijn onderrug. Denk dat het er gwn bij hoort...en zo lang we geen bloedverlies hebben hoeven we ons geen zorgen te maken!

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Same here! Ik neem ook een warme douche… Spannen jullie je buik ook onbewust wanneer jullie de krampen hebben? Ik betrapt me er steeds vaker op dat ik het helemaal aanspan…

4 jaar geleden

Reactie op xmp

Ik merk niet perse aan het einde van de dag meer kramp maar heb wel vaak ve ...
Oh ja je vroeg om tips haha, ik span vaak even mijn billen aan... paar seconden ofzo

4 jaar geleden

Ik heb ook daar ook veel last van... Wat mij helpen zijn warme melk (met anijs), kruik en warme douche... Verder kan je er weinig aan doen denk ik... Ik heb al 3 dagen erg last van buikpijn, vanmorgen bij de verloskundige zeiden ze mij dat dat heel normaal is omdat de baarmoeder groeit en de darmen aan de kant moeten... Kan je weinig aan doen verder denk ik...

4 jaar geleden

Reactie op Loutjee

Ik heb ook daar ook veel last van... Wat mij helpen zijn warme melk (met an ...
Hoeveel weken ben je als ik vragen mag? 19 oktober me eerste echo. Dus alles wat je voelt denk je van is dit goed🙏

4 jaar geleden

Hier ook last van. Lig er s nachts zelfs wakker van (nadat ik naar de wc ben geweest om 3u ofzo haha) Warmte helpt wel iets en rust nemen scheelt ook wel.

4 jaar geleden

Buikpijn is heel herkenbaar😓 Vandaag 4+1 en echt al de hele dag buikkrampen. Ga toch wat vaker naar toilet om te kijken of ik niet toch aan het bloeden ben🙄 Verder heb ik echt de hele dag door lage rugpijn.

4 jaar geleden

Buikpijn is heel herkenbaar, ben nu 4+5, voor het slapen neem ik altijd even een warme douche. Deze klachten had ik ook bij de 1e zwangerschap niets om je zorgen over te maken 😊 doordat de baarmoeder natuurlijk al hard aan het werk is kan de pijn in de buik en rug ook al van je banden af komen😘

4 jaar geleden

Haihai Ja herkenbaar ik ben nu tussen de 3 en 4 weken Weet het pas 2 dagen hahah Maar ik heb die klachten ook nu een paar dagen. Krampen , steken, trekkend gevoel Ik maakte me ook zorgen Nu laat ik het maar en probeer er niet op te lettrn. Hiervij ook stevige borsten die elke dag wisselen in gevoeligheid

4 jaar geleden

Ik ben rond de 6 weken, en heb hier ook heel erg last van, met name 's nachts... Maar ook rommelige darmen de hele dag door... Ik slaap met een kruik op m'n buik.. Wat ook kan helpen is gele vla als je last krijgt van je maag. Paracetamol mag je ook innemen 😘