12 Reacties
4 jaar geleden
Ik ben vandaag 5 weken en 2 dagen en heb dat ook.. is niet veel aan te doen heb ik bang.. ik ga altijd lekker warm douchen en op tijd mijn bed in.. wordt vanzelf minder
4 jaar geleden
Ik heb ook daar ook veel last van... Wat mij helpen zijn warme melk (met anijs), kruik en warme douche... Verder kan je er weinig aan doen denk ik... Ik heb al 3 dagen erg last van buikpijn, vanmorgen bij de verloskundige zeiden ze mij dat dat heel normaal is omdat de baarmoeder groeit en de darmen aan de kant moeten... Kan je weinig aan doen verder denk ik...
4 jaar geleden
Reactie op Loutjee
Ik heb ook daar ook veel last van... Wat mij helpen zijn warme melk (met an ...
Hoeveel weken ben je als ik vragen mag? 19 oktober me eerste echo. Dus alles wat je voelt denk je van is dit goed🙏
4 jaar geleden
Hier ook last van. Lig er s nachts zelfs wakker van (nadat ik naar de wc ben geweest om 3u ofzo haha)
Warmte helpt wel iets en rust nemen scheelt ook wel.
4 jaar geleden
Buikpijn is heel herkenbaar, ben nu 4+5, voor het slapen neem ik altijd even een warme douche.
Deze klachten had ik ook bij de 1e zwangerschap niets om je zorgen over te maken 😊 doordat de baarmoeder natuurlijk al hard aan het werk is kan de pijn in de buik en rug ook al van je banden af komen😘
4 jaar geleden
Haihai
Ja herkenbaar ik ben nu tussen de 3 en 4 weken
Weet het pas 2 dagen hahah
Maar ik heb die klachten ook nu een paar dagen.
Krampen , steken, trekkend gevoel
Ik maakte me ook zorgen
Nu laat ik het maar en probeer er niet op te lettrn.
Hiervij ook stevige borsten die elke dag wisselen in gevoeligheid