11 Reacties

2 jaar geleden

Geen ervaring mee, maar ben wel heel benieuwd dus ik volg even

2 jaar geleden

Bij mijn dochter lekken deze broekjes helaas snel door... maar er zullen vast ook positieve ervaringen zijn. Heeft wellicht met het postuur te maken?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Gebruik het overdag voor mn dochter. Snachts niet ivm doorlekken.

2 jaar geleden

Geen ervaring met die van de kruidvat. Die van etos gebruiken wij 's nachts altijd. Zijn de enige die niet doorlekken bij ons 😅. Het aandoen vind ik zelf niet heel veel makkelijker met een beweeglijke baby.

2 jaar geleden

Wij gebruiken ze voor onze peuter van ruim 2,5 jaar. Het bevalt prima voor overdag. S nachts draagt ze wat anders.

2 jaar geleden

Kruidvat broekjes lekken bij ons snachts helaas door, voor overdag prima!

2 jaar geleden

Ja ik! Ik gebruik deze overdag soms omdat ik het ook drama vind om de luiers dicht te krijgen. Ik doe deze luier aan terwijl hij staat😂

2 jaar geleden

Reactie op Waiki

Ja ik! Ik gebruik deze overdag soms omdat ik het ook drama vind om de luier ...
Oh kan hij al helemaal alleen staan ?

2 jaar geleden

Heb ze al uitgetest vandaag. Ik vind ze goed eigelijk!! Snachts natuurlijk nog niet getest.

2 jaar geleden

Reactie op Iris_x

Oh kan hij al helemaal alleen staan ?
Nee, maar wel aan de salontafel, op de bank tegen de leuning aan of in mijn armen op de grond. Of tijdens het verschoonworstelen. Het is in elk geval makkelijker dan de plakkertjes van de luier dicht krijgen 😅

2 jaar geleden

Reactie op Waiki

Nee, maar wel aan de salontafel, op de bank tegen de leuning aan of in mijn ...
Haha ja dat is een feit en ook de reden dat ik het wilde proberen!😀