11 Reacties
3 jaar geleden
Hii, mijn dochtertje heeft echt van die mini krullen super schattig maar zoooo lastig te verzorgen omdat het erg snel uitdroogt etc. Ik gebruikte eerst de spray van naif als je zoontje geen pluizig haar heeft is dat wel genoeg denk ik maar nu gebruik ik deze crème (zie foto) en dat werkt voor mijn dochter echt top!! Haar haren zitten nu de hele dag goed!
3 jaar geleden
Mijn dochtertje heeft ook een enorme bos krullen. Ik gebruik Yari. Haar haren drogen na een halve dag niet meer uit. Haar haren waren al zacht, en zijn nu nog zachter.

3 jaar geleden
Van wat ik van de curly girl methode heb geleerd is dat Zwitsal troep is. En dat baby krullen andere krullen zijn dan echte krullen en dat deze nog kunnen verdwijnen.
Ik heb zelf geen Krul maar probeer wel troepvrije meuk te gebruiken voor het haar sinds ik no poo Ben gaan doen en eindelijk van m’n eigen droge haar af ben. En cg is troep vrij
3 jaar geleden
Joa ook een bos met krullen.
Ik doe eerst goeiemorgen haarlotion van zwitsal, en daarna de gel

3 jaar geleden
Je zou op facebook lid kunnen worden van de cg groep voor kinderen. Die hebben vaak tips voor kindjes met krullen, qua producten en ook qua styling :-)
Ik vind de Kruidvat Cremevoeding een fijne en betaalbare leave-in en zou daarnaast nog een lichte gel zoeken... Misschien de umberto giannini curl gelly ofzo, volgens mij hebben ze die bij kruidvat... Zelf lijnzaadgel maken kan ook nog. Dat is verzorgend en weet je zeker dat er geen troep in zit :-). Is alleen niet zo lang houdbaar 😔
3 jaar geleden
Ik gebruik as i am born curly leave in (+shampoo). Maakt wel echt veel verschil. Zwitsal droogt uit. Ivm jonge leeftijd heb ik eerder niet meer gebruikt, maar ga evt. aanvullen met andere producten in die lijn.
Mss goed om je even te verdiepen in het krultype, zie CG methode (deze producten zijn geschikt voor type 3/4, dus wellicht te zwaar voor de krullen van je zoontje gezien jullie als ouders beide steil haar hebben verwacht ik eerder type 1 of 2 😊). Maar het is dus echt afhankelijk van de type krul, wat wel/niet werkt.

3 jaar geleden
Reactie op sour
Ik was de foto vergeten toe te voegen maar hier heb je die nog even!

Deze heb ik ondertussen ook gekocht en zijn krullen zien er nu een stuk beter uit