15 Reacties

4 jaar geleden

Wat vervelend kelly! :( Ik heb ook veel pijn in mijn onderbuik en rug. Ben nu 4.4 week. En soms ook bovenbeen en lies. Dit is mijn 4e zwangerschap. Heb nog nooit eerder dit gevoel bij geen een. Het hoeft niet een teken te zijn van miskraam. Ik had wel bij alle 3 zwangerschap bloedverlies bij 12 weken tot 15 weken. Ook apart toch? Maar ze zijn gekomen en gezond! Zet je hoofd ergens anders en probeer positief te zijn! Heel veel liefs :)

4 jaar geleden

Niemand nog die dit ook heeft ? Heb er meerdere uren per dag last van. Echt pijn aan heupen en flanken, boven benen. Maak me er zorgen in :-(

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde, vooral in de avond en de nacht... Ook zeurende darmen, onwijs vervelend, slapen is ook echt een ramp... Morgen m'n klachtenbrief bij de huisarts neerleggen en kijken wat hun ermee kunnen...

4 jaar geleden

Succes en moed Loutjee

4 jaar geleden

Ik heb dit voornamelijk in de ochtend. Dan krijg ik echt menstruatie achtige krampen, die trekken naar mijn liezen en bovenbenen. Na een half uurtje even liggen gaat het vanzelf weer weg. Door de dag komen de krampen ook en die trekken door naar mijn onderrug. Als je echt twijfelt wellicht toch al jouw verloskundige bellen? Misschien kunnen zij je gerust stellen?鉂わ笍馃檹馃徏

4 jaar geleden

Ik heb niet precies hetzelfde, maar ik heb ongeveer 3 keer per dag, ik noem het "aanvallen" Dan krijg ik een hele erge krampachtige buikpijn een heftige ongesteldheid lijkt het wel en die pijn trekt door naar de binnenkant van mijn liezen. Dit voelt zo heftig dat ik echt moet liggen en het uit moet zitten zeg maar. Dit trekt ook door naar mijn rug. Ik heb meerdere verloskundigen gesproken omdat ik aan het kijken was waar ik me ging inschrijven en alle zeiden dat het normaal is alhoewel ik van de personen die het weten dat ik zwanger ben in mijn omgeving hoor dat niemand het herkent. Ik snap je angst dus heel goed en ik vind het ook heel erg spannend. Jij hebt wat anders. Ze hadden wel tegen mij gezegd dat als de pijn aanhoudt en ik de pijn in mijn flanken heb dat ik dan wel even moest bellen. Ik adviseer je om je VG even te bellen en je zorgen te uiten. Ik hoop dat het allemaal goed is en je gerust gesteld kan worden! Gr.

4 jaar geleden

Reactie op Lieke24

Ik heb dit voornamelijk in de ochtend. Dan krijg ik echt menstruatie achtig ...
Ik heb hetzelfde als jij volgens mij. Dat is wel fijn om te horen dat iemand dit herkent. Kelly heeft echter pijn in haar flanken en heupen, heb jij hetzelfde als haar of alleen aan de voorkant van je lichaam en rug?

4 jaar geleden

Reactie op DeniesAd

Ik heb hetzelfde als jij volgens mij. Dat is wel fijn om te horen dat ieman ...
Alleen de voorkant en mijn onderrug. Ben ook wat gevoelig met problemen aan de rug. Als ik stress hebt gaat het meteen in mijn rug zitten.

4 jaar geleden

Haihai ik heb krampen, nouja soort trekkend gevoel helemaal in me onderbuik En soms heb ik het gevoel dat er wat knelt in me lies en dit trekt dan door naar me bovenbeen Dit gevoel heb ik 2x oer dag ofzo. En als ik dan even ga liggen dan gaat het weg. Het maakt me ook onzeker maar vandaag verloskundige gebeld om echo te plannen en die zei ook ja dit kan betekenen dat je baarmoeder oprekt dus je banden gaan trekken.

4 jaar geleden

Reactie op Lieke24

Alleen de voorkant en mijn onderrug. Ben ook wat gevoelig met problemen aan ...
Ja dat heb ik ook inderdaad. Dat is toch anders dan zij heeft. Kelly ik hoop dat je snel gerustgesteld wordt.

4 jaar geleden

Je baarmoeder groeit, dus de darmen moeten daar plaats voor maken en ook spieren rekken uit... Helaas heb ik er ook heel veel last van. Paracetamol mag je innemen, wat bij mij helpt is een warme kruik...

4 jaar geleden

Reactie op Loutjee

Je baarmoeder groeit, dus de darmen moeten daar plaats voor maken en ook sp ...
Ja inderdaad dat doe ik als ik het echt onprettig vind

4 jaar geleden

Reactie op Kelly1405

Niemand nog die dit ook heeft ? Heb er meerdere uren per dag last van. Echt ...
Even je urine laten testsen op een blaasontsteking.

4 jaar geleden

Ik heb sinds de innesteling last van krampen in mn bovenbenen! Soort lichte spierpijn gemixt met rusteloze benen gevoel. Niet echt steken zoals jij dus maar vond het een beetje vreemd omdat ik dit anders nooit heb.

4 jaar geleden

Reactie op Kelly1405

Niemand nog die dit ook heeft ? Heb er meerdere uren per dag last van. Echt ...
Hoi, ik snap helemaal wat je bedoelt, overdag valt het wel mee, maar tegen de avond en vooral als ik gewerkt heb (thuiszorg) dan heb ik savonds enorme last van mijn banden, benen en heupen en ook pijn in m'n liezen. Het hoeft niks te betekenen. Probeer rust te pakken op z'n tijd. Wat bij mij helpt is even gaan staan, m'n handen in m'n liezen onder m'n buik leggen, voeten beetje uit elkaar en dan een beetje heen en weer wiegen, word het stukken beter van 馃グ