18 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben het peuterbed ervan 😍

4 jaar geleden

Ja ik. We hebben de Ikea hemnes ladekast gekocht en opgeknapt door te verven en andere knopjes erop te zetten

4 jaar geleden

Reactie op Tauriel

Ja ik. We hebben de Ikea hemnes ladekast gekocht en opgeknapt door te verve ...
Oke, mag ik heel asociaal om een foto daarvan vragen. Niks moet he, maar ik ben zo benieuwd

4 jaar geleden

Reactie op H26

Oke, mag ik heel asociaal om een foto daarvan vragen. Niks moet he, maar ik ...
Niet al te mooie foto zo snel kunnen vinden

4 jaar geleden

Reactie op Tauriel

Oh heel gaaf zeg!! Bedankt voor je foto

4 jaar geleden

Wij gaan deze opknappen met een mooie beits en nieuwe greepjes. Niet officieel een commode

4 jaar geleden

Reactie op Tauriel

Gaaf geworden zeg! Is het goed te schilderen?

4 jaar geleden

Reactie op BabyKlok

Gaaf geworden zeg! Is het goed te schilderen?
Ja hoor. Wel beetje schuren (met machine, met de hand is niet te doen) van te voren, dan pakt de verf beter. En als laatste laag is het wel handig een laklaag te doen. Dat is beter bestemd tegen schade en makkelijk schoon te poetsen

4 jaar geleden

Oh wat een gaaf ledikantje zeg!! Wij hebben tot nu toe alleen een rotan wieg, maar zodra ze daar niet meer in past is dit zeker een kanshebber.

4 jaar geleden

Reactie op Tauriel

Mooi geworden ik heb de witte versie. Zie het niet goed maar zijn de knoppen goudkleurig? Zo ja mag ik vragen waar die vandaan komen die wil ik ook nog 😁

4 jaar geleden

Reactie op Cilly2

Mooi geworden ik heb de witte versie. Zie het niet goed maar zijn de knoppe ...
Ik heb deze: https://www.interieurbeslag.nl/knop-met-los-voetje-brons-antiek-rond-30mm-zamac Ze zijn een beetje antiek en brons. Alhoewel ik het wel bijna goud vind zijn😅

4 jaar geleden

Reactie op Moniekp93

Wij gaan deze opknappen met een mooie beits en nieuwe greepjes. Niet offici ...
Oh ook heel mooi dit kastje!!!

4 jaar geleden

Dank je precies wat ik zocht. Top!

4 jaar geleden

Wij hebben het bedje ook, super blij mee! Ook ladekast van Ikea als commode, maar dan de zwarte versie met gouden knopjes!

4 jaar geleden

Reactie op Myrthe<3

Oh wat een gaaf ledikantje zeg!! Wij hebben tot nu toe alleen een rotan wie ...
Ze hebben allemaal mooie items bij Hola bb 😁

4 jaar geleden

Wij hebben ook dit ledikantje! Zelfs al voor de 12 weken gekocht omdat ik m niet meer uit mn hoofd kreeg haha! Commode van MP gehaald met zelfde sierrand in het hout als de grote kast. Moet nog opgeknapt worden. Commode wordt wit en heb er messing greepjes bij gekocht.

4 jaar geleden

Wij hebben deze ledikant, maar dan wel de variant die je idd kan opbouwen naar peuterbed. Dit is onze commode. Kastje hangt inmiddels en aan dr deurtjes zitten gouden hengseltjes.

4 jaar geleden

Dit is overigens het ledikant.