21 Reacties
2 jaar geleden
@Aylinalken Hier zelf een gemaakt met Ikea trappetjes.
https://tussendromenenleven.be/2019/10/zelf-leertoren-maken-ikea-hack.html/

2 jaar geleden
Ik zou er ook zelf een maken. Wij zijn daarvoor bij elkaar €30 kwijt geweest
2 jaar geleden
Wij hebben deze: Bekijk Montessori Zwart Leertoren - Learning Tower - Opstapjes - keukentoren - leertoren Montessori - Minera - Antislip Opstapje - Kindertrap - Leertoren peuters - Leer toren - Learning Tower op: https://www.bol.com/nl/p/montessori-zwart-leertoren-learning-tower-opstapjes-keukentoren-leertoren-montessori-minera-antislip-opstapje-kindertrap-leertoren-peuters-leer-toren-learning-tower/9300000102488153?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
2 jaar geleden
Ik ben ook aan het kijken voor een leertoren omdat ik mijn zoontje wil betrekken in de keuken. Nu houd ik hem nog op me arm, maar ik vroeg me af op welke manier betrekken jullie je kindje zonder dat het gevaarlijk is?
2 jaar geleden
Ik ben ook aan het kijken voor een leertoren omdat ik mijn zoontje wil betr ...
Wij hebben ook een leertoren, en als we aan het koken zijn zetten we soms de leertoren aan het kookeiland. Zo ziet hij wat er gebeurt in de keuken en tussendoor geven we hem dan wat te snoepen, zoals tomaatjes of iets wat gesneden wordt voor het avondeten (als dat rauw gegeten kan worden). We zetten hem niet bij de kookplaat of bij messen etc.
Soms schuift hij zelf de leertoren naar het kookeiland en dan gaat hij daar staan waar de fruitschaal is, dan wijst hij naar het fruit wat hij wil haha. Maar wij hebben een leertoren die kan worden omgebouwd tot tafeltje met glijbaan (groot succes!! Al vanaf het eerste moment), meestal gebruiken we hem daarvoor.
2 jaar geleden
Ik ben ook aan het kijken voor een leertoren omdat ik mijn zoontje wil betr ...
De leertoren staat helemaal rechts aan het aanrecht naast de koelkast. Ik sta dan zelf een stukje verderop aan het aanrecht. Kookplaat zit links, dus daar kan hij niet bij. Enige wat je even goed moet bedenken is als je je messen neerlegt dat je dat dus aan de kant doet waar hij niet staat. En hij heeft een eigen pannensetje van Hema, staat ie in te roeren 😄 En zijn keukengerei breid steeds verder uit met plastic bakjes, deksels van potjes, dingen van plastic die we in de keukenla en kastje vinden 😄 Erg gezellig koken!
2 jaar geleden
Ik kan een leertoren zeker aanbevelen, mijn zoontje vind het super leuk om te helpen met koken. Meestal mag hij bijvoorbeeld de sla wassen/sla centrifugeren, gesneden groenten in de pan of schaal gooien en vaak alles even proeven om te ontdekken dat rauwe pastinaak toch niet zo lekker is en de dressing schudden etc… kleine eenvoudige taken, maar hij heeft het gevoel dat hij echt helpt.
2 jaar geleden
Reactie op Mistique
De leertoren staat helemaal rechts aan het aanrecht naast de koelkast. Ik s ...
Stomme vraag, maar zet je zijn kookspullen dan gewoon op het aanrecht?
Bedankt voor het reageren!
2 jaar geleden
Reactie op Ri3004
Hoe stabiel is de zelfgemaakte leertoren als die niet tegen het aanrecht aa ...
Mijn zoontje klimt er te pas en te onpas op. Ook wel eens als we er niet bij zijn. Hij is nog nooit omgevallen of even gewankeld. Ik vind hem best stevig
2 jaar geleden
We hebben nu sinds een aantal dagen de leertoren, de kleine man is er super blij mee! En mama ook! Mijn zoontje is een lastige eter en doordat ik hem nu betrek bij het eten maken lijkt hij meer interesse te hebben 😁 Heeft tijdens het koken en opscheppen al een aantal nieuwe dingen geprobeerd, waaronder een rauwe prei. Stond hij gewoon op te knagen alsof die het heerlijk vond haha.
Ik heb de Ete Tete Step Up (verstelbaar) gekocht. Ideaal.
2 jaar geleden
Heeft iemand ervaring met deze leertoren? Ik zoek gewoon een stevige basic leertoren (inklapbaar zou mooi zijn, maar geen must). Er hoeft geen tafeltje, glijbaan oid van gemaakt te worden, want dat hebben we los allemaal al.. en ombouwen is me teveel gedoe 😅
https://babyplus.nl/product/mamatoyz-houten-leertoren-opvouwbaar/