13 Reacties

4 jaar geleden

Jaaa heb dit ook gehad馃檮 en omdat het zo lastig was at ik ook gewoon om de 15min iets klein. Dat is nu wel gepasseert bij mij

4 jaar geleden

Kan het maagzuur zijn? Je kunt even kijken of een maagzuurremmer werkt? Antagel of rennies. Ik herken het wel een beetje vanuit mijn eerdere zwangerschap en dat bleek toen maagzuur te zijn

4 jaar geleden

Ik heb denk ik een paar dagen hetzelfde gehad en had ook pijn in mijn slokdarm, heb toen inderdaad Rennies gepakt en dit hiel heel goed! Inderdaad brandend maagzuur.

4 jaar geleden

Reactie op LizBG

Kan het maagzuur zijn? Je kunt even kijken of een maagzuurremmer werkt? Ant ...
Maar brandend maagzuur doet toch pijn als dat omhoog komt en brand zo toch echt? Had dat toen ik 6 weken ver was. Dat heb ik zo niet nu. Of kan maagzuur in allerlei soorten symptomen komen? Ik neem al omeprazole dat is een maagbeschermer. Maar denk niet dat dat hetzelfde is als rennies?

4 jaar geleden

Reactie op Iris_x

Maar brandend maagzuur doet toch pijn als dat omhoog komt en brand zo toch ...
Ik heb nooit echt last van maagzuur in mn keel zeg maar, dus echt dat brandend omhoog komen was het bij mij niet. Wel dat vervelende gevoel in mn maag.. pfoe ik durf je niet te zeggen of omeprezol een muugzuurremmer ook is.. zal dat voor de zekerheid even aan de apotheek/arts vragen voordat je er iets anders bij gaat proberen.

4 jaar geleden

Reactie op Lisaslisnlisi

Jaaa heb dit ook gehad馃檮 en omdat het zo lastig was at ik ook gewoon om de ...
En heb je enig idee wat het is?

4 jaar geleden

Reactie op Iris_x

En heb je enig idee wat het is?
Nee馃槵 mss eens vragen aan de gynaecoloog

4 jaar geleden

Reactie op Lisaslisnlisi

Nee馃槵 mss eens vragen aan de gynaecoloog
Zal ik idd eens doen dinsdag, dan heb ik de 20 weken echo馃檲

4 jaar geleden

Reactie op Iris_x

Zal ik idd eens doen dinsdag, dan heb ik de 20 weken echo馃檲
Succes ik 10feb. Ben echt aan het aftellen 馃榿

4 jaar geleden

Ik ben nu 19+1 zwanger en heb precies hetzelfde. Ik heb een drankje tegen maagzuur, wanneer ik dit drink is er weer rust in m鈥檔 maag. Dus ik zou dat eens proberen

4 jaar geleden

Reactie op Lisaslisnlisi

Succes ik 10feb. Ben echt aan het aftellen 馃榿
Haha dat geloof ik! Ik ook hoor! Is een belangrijk moment h猫!

4 jaar geleden

Reactie op LM1988!

Ik ben nu 19+1 zwanger en heb precies hetzelfde. Ik heb een drankje tegen m ...
Oh ok, mag ik vragen welk drankje?馃槉

4 jaar geleden

Hier ook sinds paar dagen last van maag pijn en boeren zo vervelend, eerder nooit meegemaakt bij mij is het altijd na het eten daarom probeer ik weinig te eten, k ga volhouden tot maandag als het niet over gaat ga ik huisarts even bellen.