13 Reacties

3 jaar geleden

Ik vind de knisper/knuffelboekjes van Little Dutch heel mooi!

3 jaar geleden

Ik weet niet uit welke stad je komt, maar je hebt een hele serie met knisperboekjes over bepaalde steden. Ik heb zelf die van Rotterdam cadeau gekregen en ik vind hem heel leuk!

3 jaar geleden

Reactie op Flora_564

Dat is ook een goeie

3 jaar geleden

Ik weet niet uit welke stad je komt, maar je hebt een hele serie met knispe ...
Ik woon in een dorp

3 jaar geleden

Hier is het knisperboekje van 'Milo de kat gaat op stap' favoriet. Wordt met veel aandacht naar gekeken. Sowieso vind ik de boekjes van Milo erg leuk!

3 jaar geleden

Van Milo zijn inderdaad leuk. Verder heb ik via BoekStart het dikkie dik knisperboekje gekregen, die is ook leuk :)

3 jaar geleden

Mijn zoon is dol op dit knisperboekje met paar geluid als je op z'n neus drukt. Besteld op amazon.

3 jaar geleden

Reactie op Shakay

Van Milo zijn inderdaad leuk. Verder heb ik via BoekStart het dikkie dik kn ...
Ah ik had een Nijntje knisperboekje via BoekStart. Ook een hit hier bij mn dochter 😊

3 jaar geleden

Ik weet niet uit welke stad je komt, maar je hebt een hele serie met knispe ...
Deze heb ik ook hahaha En het voelboekje van Milo de kat! En Rupsje Nooitgenoeg, vindt ze ook erg interessant met die kleuren.

3 jaar geleden

Baby ziet is een leuk boekje, met ook een spiegeltje achterin!

3 jaar geleden

Reactie op Flora_564

Wij ook! Die met de gans. Hangt nu nog boven de verschoonplek. Er hangt nu een kuikentje uit het boekje aan een touwtje. Daar speelt ze dan soms mee. Verder bevalt clementoni goed. Heeft een black and white lijn waar dus veel contrasten van wit en zwart in zitten 😊

3 jaar geleden

De hema heeft ook leuke!