8 Reacties

2 jaar geleden

Ach wat enorm zielig, voor jullie allemaal. Ik heb geen tips want zo te lezen heb je alles wel geprobeerd.. even een hart onder de riem! Houdt haar lekker dicht bij je! Hopelijk gaat het snel beter!

2 jaar geleden

Je hebt alles wel gedaan wat kan, misschien kijken of ze even een nachtje bij opa of oma kan blijven. Zodat jij ook wat kan bijkomen, want ik snap best dat je op een gegeven moment ook niet meer het geduld hebt. Misschien werkt het dragen in een draagzak of draagdoek?

2 jaar geleden

Och wat zwaar. Ik heb geen tips voor je. Kinderen knappen soms in 1 keer op, op een moment dat je het niet verwacht. Houd vol!

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu?

2 jaar geleden

Reactie op Camplies

Hoe gaat het nu?
Nog hetzelfde als gisteren, enkel is het huilen wel iets geminderd.. de pijnstillers slaan wel een beetje aan maar eenmaal ze zijn uitgewerkt is het weer drama. Het hoesten is echt nog heel hevig. Daarnet heeft ze toch een beetje melk gedronken, EINDELIJK. Maar helaas na een hevige hoestbui alles overgegeven. Het einde is hier helaas nog niet in zicht. 馃槩

2 jaar geleden

Wat heftig en sneu voor jullie 馃様 Onze meid had laatst ook een luchtweginfectie, maar dat was denk ik een bacteri毛le aangezien wij antibiotica kregen vd huisarts en dat wel heeft geholpen. Ze at en dronk ook niet meer.... had amper plasluisers, dus ik maakte me ook wel zorgen. Ik vind het huilen met traantjes wel echt een vd laatste signalen om naar te kijken, dan ben je denk ik al in een best ver stadium. Maargoed ik ben geen arts. Een virale infectie kun je helaas niet veel aan doen. Hoe is het met de plasluiers? Wij hebben toen met een soort pipetje haar drinken, pap en vloeibaar eten gegeven. Met de focus vooral op vocht, dus alles extra verdunnen. Bijvoorbeeld knijpfruit met water erin mengen en dan met een pipetje geven, melk maar dan verdund (kan ook weer voor slijm zorgen). Ik pureerde ook zelf fruit. Wij zijn echt niet van de suikers geven (gelukkig was dat uiteinelijk niet nodig), maar de huisarts zei ook; desnoods wat siroop/diksap met water geven, ALS ze maar drinkt. Waterijsje wil ook weleens helpen. Heeft ze veel last van slijm of dat niet? Veel beterschap voor jullie 馃崁

2 jaar geleden

Reactie op Violetsareblue

Wat heftig en sneu voor jullie 馃様 Onze meid had laatst ook een luchtweginfe ...
Of zo'n spuitje gebruiken ipv pipetje...

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu?