13 Reacties

3 jaar geleden

Ja sudocreme zit lavendel parfum in wat juist het huidje weer kan uitdrogen. Billenzalf van drs Leenarts (Etos) is zonder parfum en alcohol

VRIEND

3 jaar geleden

Sudocrem werkt hier super goed. Aan kleine potjes had ik eerst genoeg, maar onze zoon had ook weinig last van uitslag. Ik heb nu hij bijna twee is inmiddels een grote pot, ook straks voor de tweede kleine :)

3 jaar geleden

Ik vond zowel sudocreme als bepanthen fijn.

3 jaar geleden

ik gebruik voor me eerste nog steeds graag sudocreme. nooit last van gehad met zijn enorm echt enorm gevoelig huidje. hij reageert er echt niet op. bij de 2de is ook gewoon sudocreme voor de schrale billetjes.

3 jaar geleden

Veel testers overal pakken elk kindje reageerde anders op de zalfjes. Hier werkt die van vsm het best. Maar het is trail And error.

3 jaar geleden

Wij hebben al hele tubes verbruikt. Ligt echt aan de billen en gevoeligheid van je kind. Zo gekocht als het op is :) qua wat is een beter merk: ipc is heel veel 'afgekeurd' als je je echt in de ingrediënten gaat verdiepen helaas.

3 jaar geleden

Wij gebruiken nog steeds die 2 potjes sudocreme van 2 jaar geleden 🙈 ondertussen ook 1 tube van bepanthen volgens mij. Niet te veel inslaan, zo weer bijgekocht.

3 jaar geleden

Ik heb altijd genoeg gehad aan die kleine potjes. Bij m’n laatste ben ik heilwol gaan gebruiken icm met wasbare luiers. Zij had zowiezo nauwelijks problemen aan der billen.

3 jaar geleden

Ik heb deze besteld, veel goede reviews.

3 jaar geleden

Ik doe al 2 jaar met een grote pot sudocrem. Prima spul
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Ik zweer echt bij de babybillen zalf van dokter leenarts. Sodocreme is eigenlijk niets anders dan zinkzalf met heeeeeeeel veel toegevoegde stoffen. Die van dokter leenarts heeft maar 3 ingrediënten en is daardoor heel hoog in de concentratie zink (de werkzame stof bij luieruitslag of andere kwaaltjes, dus ook de werkzame stof in sudocreme). Ik gebruik deze zalf ook voor mezelf ook bij andere ongemakken. Google maar eens waar je zinkzalf allemaal voor kunt gebruiken. Ik heb hem pas laatst ontdekt, m'n dochter is nu een jaar. Ik wou dat ik het eerder gevonden had! De zalf van dokter leenarts is wel iets prijziger, naar je doet echt heel lang met zo'n pot omdat je echt maar een klein beetje nodig hebt door de hoge concentratie zink en hij smeert bovendien heel makkelijk!