17 Reacties

één jaar geleden

Ik gebruik luuf, werkt naar mijn idee wel in combinatie met alles wat jij ook al doet. En elke avond stomen tijdens het douchen werkt hier ook goed. De luuf smeer ik een klein beetje op het borstje en doe ik in een bakje heet water op de kamer.

één jaar geleden

Wij gebruiken deze werkt echt top veel beter dan luuf vinden wij

één jaar geleden

Ik ben fan van luuf! Maar het is geloof ik voor kindjes vanaf 6 maanden

één jaar geleden

Wij smeerden het een klein beetje op haar rug en een beetje op haar slaapzak. Heeft bij ons goed geholpen, maar ook wel in combinatie met neusspray en stomen in de badkamer

één jaar geleden

Ik gebruik ook luuf al vanaf 4 maanden klein beetje

één jaar geleden

Reactie op Eln

Ik ben fan van luuf! Maar het is geloof ik voor kindjes vanaf 6 maanden
Goed om te horen! Ze is over 2,5 week 6 maanden, dus nog even uitzitten. Heb af en toe getwijfeld om het toch a te smeren gezien de "ernst" van haar volle neusje... Maar nog niet gedaan

één jaar geleden

Reactie op BK95

Goed om te horen! Ze is over 2,5 week 6 maanden, dus nog even uitzitten. He ...
Ik ook hoor. Maar ik wacht er toch nog maar even mee. Zit zelf nu wel ook naar die kaliptus te kijken, wat iemand anders hierboven aan gaf. Zie dat die al vanaf 1 maanden is. Maar ik denk dat ik toch wacht totdat de luuf mag. Vraag mij namelijk af of die sterkte geuren wel goed zijn voor die kleine neusjes.

één jaar geleden

Luuf doe ik op een zakdoek onder het hoeslaken en dan werkt het echt heel goed! Kan het helaas niet smeren want mijn dochter kan er niet tegen. Ik ook niet dus verbaasd me niks. Je hoeft het dus niet direct op het huidje te smeren

één jaar geleden

Reactie op BK95

Goed om te horen! Ze is over 2,5 week 6 maanden, dus nog even uitzitten. He ...
Ik ben vorige week bij de HA geweest ivm dat mijn zoontje zo erg moest hoesten en er soms in bleef hangen. De dokter zei als je een heel dung laagje LUUF op zijn borst smeert kan het geen kwaad (was toen 5 maanden) maar omdat iedereen het kan kopen moeten ze er een leeftijd opzetten en vnaf 6 maanden weten ze zeker het geen kwaad kan

één jaar geleden

Reactie op Sharon-93

Ik ben vorige week bij de HA geweest ivm dat mijn zoontje zo erg moest hoes ...
Hier precies hetzelfde! Onze zoon is 5,5 maand en al verschillende keren Luuf gesmeerd, werkt super goed! Tip is om niet alleen het borstje in te smeren maar ook een klein laagje onder de voetjes!

één jaar geleden

Geen ervaring met LUUF, maar probeer eens een ui in de buurt van het bedje te leggen. Bij ons werkte dit erg goed! Gewoon een stukje afsnijden en dan elke avond met een klein plakje het uitgedroogde stukje eraf snijden....

één jaar geleden

Ik smeer het onder haar voetjes, borst en rug! Heeft wel geholpen bij mijn dochter. Ze is super verkouden en neusspray werkte ook niet dus heb van Otrivin neusdruppels gekocht, werkte beter!

één jaar geleden

Reactie op GabbbS

Hier precies hetzelfde! Onze zoon is 5,5 maand en al verschillende keren Lu ...
Doe je er dan sokken overheen? Ik vroeg aan mijn HA waar moet ik de luuf opsmeren lees op de voeten en dan sokken erover. Begon ze te lachen waar willen we dat het beter gaat worden waar heeft ie last van. Dat is op zn borst. Ze zegt het kan zijn dat mensen het op de voetjes smeren met sokken maar niet bewezen het echt werkt

één jaar geleden

Vorige week begonnen met smeren op borstje en rug, in combinatie met Otrivin neusspray voor babies. Lijkt te helpen!

één jaar geleden

Ik deed tijgebalsem in een bakje, en dan heet water erover, dit zette ik op de kledingkast (hoog). Door de dampen was zijn neusje toch ‘schoon’

één jaar geleden

Ik smeer het op de slaapzak bij het nekje zodat het niet direct op de huid komt maar hij het wel ruikt Wel op de onderkant van de voetjes met sokjes aan

één jaar geleden

Bij ons ook een baby met vaak verstopt neusje. Hier de tip gekregen om met chi davos kuurolie op een chi geursteen te druppelen en op zijn slaapkamer te zetten. Zou willen dat ik dit meteen had geweten want het werkt en ondertussen staat mijn hele huis ermee vol want het ruikt ook nog eens kei lekker. Hielp ook bij ons toen wij zelf verkouden waren en bij een vriendin met pasgeboren baby werkte het ook fantastisch. Mogelijk heb je hier iets aan, succes!😊