10 Reacties
4 jaar geleden
Ik denk dat je last hebt van maagzuur! Zou eens proberen een Rennie of Gaviscon tablet te nemen, kijken of het dan mindert, dan weet je het zeker 馃槈
4 jaar geleden
Reactie op Chef Lissocat
Ik denk dat je last hebt van maagzuur! Zou eens proberen een Rennie of Gavi ...
T is echt eerder maagpijn. Natuurlijk ook een branderig gevoel als ik een oprisping had maar voor de rest voelt het allemaal heel erg gevoelig daar.
Iets tegen maagzuur hebben we jammergenoeg niet in huis dus dat kan ik niet innemen om te zien of het helpt 馃檨
4 jaar geleden
Reactie op Avdpee
T is echt eerder maagpijn. Natuurlijk ook een branderig gevoel als ik een o ...
Van maagzuur kan je ook behoorlijk maagpijn krijgen!
Heb je iets van pepermunt of muntthee oid?
4 jaar geleden
Reactie op Avdpee
Kauwgum en nog 1 zakje muntthee toevallig 馃檲
Zou lekker ff die muntthee proberen haha
4 jaar geleden
Reactie op Chef Lissocat
Zou lekker ff die muntthee proberen haha
Misschien morgen Rennies kopen
4 jaar geleden
Ik heb dit ook gehad echt steken/krampen in mn maag. Omeprazol gehaald bij kruidvat 10mg op advies van vk en dat heeft geholpen. Verder al weken last van maagzuur gebruik ik nu rennies voor 馃槉
4 jaar geleden
Ik ook rond de 19 weken een week lang. In combinatie met een brandende pijn rechts in bovenbuik. Dus maag/galblaas regio 馃槵 Naar de HA geweest en die had of het vermoeden galstenen (ontsteking uitgesloten) of een ge茂rriteerde maag door... Vul maar in. Uiteindelijk maalox gekregen voor wanneer het weer zou voorkomen, maar toen was het opeens poef weg. Denk dat maalox dezelfde of gelijkende actieve ingredi毛nten heeft als gaviscon/rennies. Het is te proberen... Sterkte ermee, want het is echt gruwelijk 馃槵