6 Reacties
3 jaar geleden
Ja herkenbaar. Ik dacht dat ik het wel prima zou vinden, had wel weer zin om te werken, en vind mijn werk ook nog steeds leuk. Als ik er ben is er niets aan de hand.
Maar zoveel weg van huis zijn vind ik verschrikkelijk en daardoor zie ik er elke keer tegenop om weg te gaan. Ik werk nu 4 om 5 dagen, waarvan 3 dagen overdag, 1 avond en 1 nacht. Maar morgen ga ik één dagdienst opzeggen. Ik vind echt dat ik teveel mis en daarnaast is het ook niet vol te houden met dit schema. Als je thuis bent wil je namelijk ook weer echt fulltime moeder zijn en dan vind ik het ook moeilijk om veel aan mijn partner over te laten. Ik sta zelfs extra vroeg op op mijn werkdagen zodat ik onze kleine zelf de eerste fles kan geven (mijn partner kan dan vervolgens tot 10u uitslapen). Maar je komt zo zelf totaal niet aan je rust toe.
3 jaar geleden
Ik ben overigens weer begonnen toen hij 11 weken was. Nu bijna 15 weken maar mijn gevoel is nog niet veranderd.
3 jaar geleden
Hier ook heel herkenbaar. Ik moet helaas dinsdag weer beginnen.. echt zo geen zin in! Ik vind m’n werk best prima maar ik ben nu zo graag lekker thuis bij onze dochter 🥰 het zijn maar 3 dagen maar toch vind ik het veel. En het is ook nog 3 kwartier rijden zonder file..
Hopelijk valt het je een beetje mee.
3 jaar geleden
Ik snap wat je bedoeld. Ik ben gewisseld van werk en werk sinds de kleine meid 10 weken is (kwam zo uit) ik vind het wel heerlijk om aan het werkt te zijn en heb ook echt leuk werk. Toch blijft het lastig wel is het zo dat mijn man thuis is als ik werk en oma een keer oppast dus ze is wel in vertrouwde handen en ik krijg de hele dag door updates als ik daarom vraag 😅☺️