6 Reacties

één jaar geleden

Je hoeft er nu niks mee te doen. Behalve wat je waarschijnlijk tot nu toe gedaan het, gewoon schoonmaken. Ergens in de komende jaren zal de voorhuid loskomen van de eikel, vanaf dan wordt het belangrijk om schoon te gaan houden. Volgens mij moet je het nu zelfs nog echt niet 'terugschuiven', kan dat (pijn)klachten geven. Ik wist het ook allemaal niet. Maar dit is wat het cb mij vertelde nadat ik daar dezelfde vraag had gesteld 🙈

één jaar geleden

Ik had dit ook gelezen, familie van me zei echter dat ik het wel moest doen en ik begon wat te twijfelen, maar dan ga ik het zeker niet doen!

één jaar geleden

Wij zijn eens met onze zoon bij de uroloog geweest (voor verdenking liesbreuk dus iets anders haha) en die bevestigde toen wat ik al wist. Hij controleerde namelijk zijn voorhuid en zei toen dat het bij kleine kinderen nog vastzit en dat je dit absoluut niet naar achteren moet schuiven. Dit komt in de komende jaren vanzelf los en dan mag je het schoonhouden. Maar voor nu, niks mee doen!

één jaar geleden

Dit was ook een van mijn eerste vragen. Blij dat ik niet de enige heb. Bij het zoontje van mijn nicht is wel gedaan nadat hij een paar keer een urineweginfectie had maar het ging helemaal mis en is gaan opzwellen en hij moest opgenomen worden. Heel zielig. Mijn kraamverzorgster zei niets mee doen over een paar jaar doen ze het zelf.

één jaar geleden

Stat uitgelegd in je groeiboekje. Niks aan doen, wanneer ze ouder worden (dacht v.a. 7) gaat het verweken en kan het wel. Tot die tijd niets aan doen!