10 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Lott91
Ja de stoelen komen zo ver naar voren dat ik op bijrijderstoel al klem (ech ...
O nee wat een ellende! Komt het door de Iso fix? Lijkt me niet per se toch? Of is het echt de grootte van de Maxi cosi die er voor zorgt dat je stoel zo ver naar voren moet?
Wij hebben bij de 1e een nieuwe auto gekocht omdat hij te klein was, inmiddels een nog grotere auto, maar ik hoop dat jullie een oplossing vinden.. want dat zijn geen grappen.
4 jaar geleden
Dat is zuur zeg. Die base met voet onder de maxi cosi neemt inderdaad best veel ruimte in. Wij hebben een andere auto gekocht waarbij de achterbank wat ruimer was zodat we comfortabel voorin konden zitten. Denk dat er voor jullie ook niks anders opzit dan voor een andere auto te kiezen die wat ruimer is. Of je moet het accepteren voor een tijd tot de kindjes in een autostoel kunnen. Die neemt veel minder ruimte in beslag.
4 jaar geleden
Ik heb alle opvolg stoelen in isofix alleen de maxi cosi zelf niet. Die gaat met de forel vast. Scheelt een hoop ruimte. In onze vorige auto zou het ook moeizaam passen. In onze huidige auto(5 dagen oud😍) zou t wel passen. Maarja kindje nr 3 weet niet of ik nog geld ga uitgeven voor een isofix base 🥴
4 jaar geleden
We hebben twee auto's, eentje heeft isofix, de andere niet. Eerlijk gezegd vond ik het veel handiger om geen isofix te gebruiken, misschien omdat ik meer vrijheid had in waar ik de Maxi-Cosi in de auto kon doen, voorin, achterin, links, rechts, midden. Net afhankelijk van wie er meereed en hoelang ik moest zitten.