10 Reacties

4 jaar geleden

Past niet 1 maxi cosi voorin en 1 daar achter?

4 jaar geleden

Ik snap het niet zo goed. Als de Maxi Cosi's achterin staan, waarom kunnen jullie voorin dan niet zitten? Moeten jullie stoelen zo ver naar voren dan of?

4 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Ik snap het niet zo goed. Als de Maxi Cosi's achterin staan, waarom kunnen ...
Ja de stoelen komen zo ver naar voren dat ik op bijrijderstoel al klem (echt klem) zit tegen het Dashboard. En bij bestuurdersstoel onmogelijk om de auto te besturen.

4 jaar geleden

Wat vreemd, wij hebben dezelfde auto en geen problemen met de stoelen. Nu zijn wij zelf ook niet zo heel lang ofzo.. En zonder de isofix/familyfix? Dus met de gordel vast zetten?

4 jaar geleden

Reactie op Lott91

Ja de stoelen komen zo ver naar voren dat ik op bijrijderstoel al klem (ech ...
O nee wat een ellende! Komt het door de Iso fix? Lijkt me niet per se toch? Of is het echt de grootte van de Maxi cosi die er voor zorgt dat je stoel zo ver naar voren moet? Wij hebben bij de 1e een nieuwe auto gekocht omdat hij te klein was, inmiddels een nog grotere auto, maar ik hoop dat jullie een oplossing vinden.. want dat zijn geen grappen.

4 jaar geleden

Dat is zuur zeg. Die base met voet onder de maxi cosi neemt inderdaad best veel ruimte in. Wij hebben een andere auto gekocht waarbij de achterbank wat ruimer was zodat we comfortabel voorin konden zitten. Denk dat er voor jullie ook niks anders opzit dan voor een andere auto te kiezen die wat ruimer is. Of je moet het accepteren voor een tijd tot de kindjes in een autostoel kunnen. Die neemt veel minder ruimte in beslag.

4 jaar geleden

Ik heb alle opvolg stoelen in isofix alleen de maxi cosi zelf niet. Die gaat met de forel vast. Scheelt een hoop ruimte. In onze vorige auto zou het ook moeizaam passen. In onze huidige auto(5 dagen oud😍) zou t wel passen. Maarja kindje nr 3 weet niet of ik nog geld ga uitgeven voor een isofix base 🥴

4 jaar geleden

We hebben twee auto's, eentje heeft isofix, de andere niet. Eerlijk gezegd vond ik het veel handiger om geen isofix te gebruiken, misschien omdat ik meer vrijheid had in waar ik de Maxi-Cosi in de auto kon doen, voorin, achterin, links, rechts, midden. Net afhankelijk van wie er meereed en hoelang ik moest zitten.

4 jaar geleden

Wij hebben ook isofix maar gebruiken het niet.. het autostoeltje in de gordel is net zo veilig en zeer gemakkelijk.. ook om deze op de voorstoel te zetten vond ik fijn, omdat de baby je dan goed kan zien en dan rustiger was.

4 jaar geleden

Oei dat is vervelend! En beetje raar want is toch totaal geen kleine auto 🙈