9 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben vorig jaar een maxi cosi meegenomen. Hebben toen een wat grotere stevige reistas gekocht en m daar in gedaan. En daarna verder gevuld met kleding :)
3 jaar geleden
Ik heb ook naar de Stokke Prampack zitten kijken, maar vind aanschaffen te duur en huren teveel gedoe😅
Heb op bol.com een mega reistas gekocht van 235L voor 35 euro, waar onze gehele Joolz Day wagen in past, plus nog andere spullen.
3 jaar geleden
Reactie op Mariska_
Met welke maatschappij vloog je? Is dat binnen de afmetingen van handbagage ...
Transavia en nee niet volgens afmetingen maar ze pakken het bij de deur en zetten het dan onderin het vliegtuig. Met Transavia mag je voor je baby als je op schoot boekt 1stuk meenemen dus een maxicosi of buggy buiten de gebruikelijke handbagage. (Met baby zijn ze overigens heel coulant en mag je overal voor. 😊. Verder heb ik van bol.com de reistas van €35 die hierboven genoemd is. Onderstel met bubbeltjes papier. Kinderwagen als ruimbagage gaat als speciale bagage (net zoals skies) dus moet je bij een aparte band afgeven. Dus gaan er uiteindelijk veel rustiger mee om dan ik dacht. Beide heel aangekomen. Waar vlieg jij mee?
3 jaar geleden
Reactie op Mariska_
Zou je me de link even kunnen doorsturen aub ?