12 Reacties

4 weken geleden

Zelf geen ervaring mee, maar hier wel wat info. Misschien dat je er nog iets aan hebt. https://www.instagram.com/p/C38UZaWLDjf/?img_index=6&igsh=ZmZtNGF5cjdnbnNy

4 weken geleden

Wij gebruiken pilletjes van 0,1 melatonine. En hier werkt dat wel echt om makkelijker in slaap te komen. Hier ook hele moeilijker slaper maar hierdoor werd t bij ons wel beter. Met in slaap komen in iedergeval. De rest van de nacht maakt het niks uit.

4 weken geleden

Reactie op Annettee10-06

Wij gebruiken pilletjes van 0,1 melatonine. En hier werkt dat wel echt om m ...
Awh, dankjewel voor je verhaal! Welke gebruiken jullie?

4 weken geleden

Reactie op HL22

Awh, dankjewel voor je verhaal! Welke gebruiken jullie?
Van Shiepz. Bij de Kruitvat gehaald.

4 weken geleden

En hoe lang gebruiken jullie dit al?

4 weken geleden

Reactie op HL22

En hoe lang gebruiken jullie dit al?
Eum een jaar denk ik.. heb t welleens gestopt. Maar dan merk je het wel. Dus even de vraag wanneer ik er permanent mee ga stoppen

4 weken geleden

Is niet te koop in Nederland, in Belgi毛 wel en kan je online gewoon kopen. Droomsap is niet verslavend . Werkt goed bij kinderen. Iedere avond voor het slapengaan een half theelepeltje. Zodra het beter gaat kan je het afbouwen en op het gegeven moment kan je er zelfs mee stoppen . Hieronder de link voor meer informatie! Echt super spul! https://www.dromenwinkel.com/p/droomsap?Size=200ml&gad_source=1&gbraid=0AAAAADGbukz4BgKAuxzbU_HM9Uz-tcJ8G&gclid=Cj0KCQjwqv2_BhC0ARIsAFb5Ac_YXwU6ogm99bd01VygLep0Mm1Xi3fVDLuWpoZCwJWxcpcMRzEPP0AaAg5lEALw_wcB

3 weken geleden

Reactie op Baby Juni

Is niet te koop in Nederland, in Belgi毛 wel en kan je online gewoon kopen. ...
Heeee, wat voor smaak heeft dit? Ik kan het op de site niet vinden. Mijn dochter is op dit moment heel moeilijk met smaken..

3 weken geleden

Reactie op m7943

Heeee, wat voor smaak heeft dit? Ik kan het op de site niet vinden. Mijn do ...
Smaakt een beetje naar hoestdrank en heeft ook wel een beetje die stroperige substantie. Het kind heeft ook maar echt een heel klein beetje nodig half theelepeltje ongv. Dus het is ook niet veel om te geven 馃槈

3 weken geleden

Reactie op Baby Juni

Smaakt een beetje naar hoestdrank en heeft ook wel een beetje die stroperig ...
Tip! koop wel de kindervariant

8 uur geleden

Reactie op Annettee10-06

Van Shiepz. Bij de Kruitvat gehaald.
Bevalt het nog goed? Ik heb ook een kindje dat uuuren nodig heeft om te slapen. Dit duurt al zeker 1 jaar. Ik wil hem helpen maar vind dit heel spannend om te geven