10 Reacties
4 jaar geleden
Wij twijfelen ook enorm! Nog niet beslist… ik vind het ook fijn om er meerdere te kiezen. En ben ook nog de voor en nadelen tegen elkaar ah afwegen.
4 jaar geleden
4 vind ik persoonlijk wat heel veel.. zou hét zelf niet zo tof vinden mocht mijn metekindje nog 3 andere meters/peters hebben 😳..
Maar elk ze keuze natuurlijk 😌!
4 jaar geleden
Ik vind persoonlijk 1meter en 1peter.. gewoon jezelf de vraag stellen aan welke meter ze veel zal hebben om eens het hartje teluchten en teshoppen😉 en bij wie je je dochter toevertrouwd als er iets is. En aan wie jij ook veel hebt😉 ik heb mn beste vriendin genomen ook omdat we elkaar al heel ons leven kennen en zij altijd mijn steun was. Dus dan ben ik zeker dat mijn dochter ook haar meter als beste vriendin zal zien😊
4 jaar geleden
Voor ons 1e kindje hebben we 2 peetooms omdat we allebei alleen een broer hebben.
Voor deze baby hebben we onze bete vriend en vriendin gevraagd
4 jaar geleden
Wij zelf kiezen enkel een peter. We willen dat ons kindje gedoopt kan worden en kiezen voor het gemak daarom gewoon mijn vader als peter. Maar wij kennen zelf mensen die inderdaad meerdere peters en/of meters vragen. Kan prima! Iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt.