4 Reacties

4 jaar geleden

Bij mij begint het helaas ook te komen... Cup a soup kip, dat vind ik fijn, melk met anijs, cola, verder zijn er niet heel veel dingen die ik kan verdragen, ja vla...

4 jaar geleden

Gelukkig verdrag ik nu alles...tot nu toe een klein beetje misselijk maar kan nog van alles eten...ja een pot yogurt met wat cookies is weg 😣 dit is iets die ik echt naartoe verlang...en heb voor mijzelf genomen om enkel 1 keer in de week dit toe te laten...voor de rest fruit en een yogurt... Ik ben ook enkel 5 weken en 2 dagen...dus het kan zijn dat iets te vroeg is voor misselijkheid

4 jaar geleden

Ik ben net 4 weken en de misselijkheid heeft zich al behoorlijk aangediend 🤢. Toch helpt het mij om iets kleins te eten, even te wachten dan voel ik me beter en vervolgens normaal te ontbijten. Hopelijk blijft dit trucje werken

4 jaar geleden

Ik ben al misselijk sinds voor m’n positieve test.. ik probeer vooral gewoon gezond te eten… mijn cravings zijn zouten, dus chips, nootjes etc 😂. Wanneer je misselijk bent is dat erg prettig 😂. Maar ik probeer ook gewoon 2/3 stuks fruit te eten en gewoon avond eten enzo. Zal wel moeten met een peuter in huis die alles eet wat mama eet 😂