19 Reacties

3 jaar geleden

Stapelwolken, speendoekje van jollein, tasje voor reserve kleren

3 jaar geleden

Stapel toren*

3 jaar geleden

Misschien wat baby (en/of mama) verzorgingsproducten, als je weet welke merken ze gebruikt? Handdoek voor de baby Hydrofiele doeken Iets tegen krampjes Iets voor als de tandjes doorkomen Kinder bestekset Ontbijtset Tuitbeker 360 beker 🤔🤔🤔

3 jaar geleden

Baby ziet… boekje. Rammelaar? Muziekdoosje?

3 jaar geleden

Wellicht kun je voor de moeder (je vriendin) ook wat samenstellen? Een lekker verwenpakketje? Iets van lekkernijen wat ze graag eet/ heerlijke verzorgingsproducten etc. Ik vond het zo lief dat collega’s van mn schoonouders ook wat voor mij hadden gehaald. Voelde me er gelijk een stuk beter door! Een oppas strippenkaart? XL hydrofiele doeken zijn ook top! Een speenkoord misschien? Wellicht dat ze het al in huis heeft? Ik heb zelf ook cadeaus gehad voor als hij wat ouder is. Een beker die niet lekt. Plastic kommetjes die vastplakken aan de tafel om omgooien te voorkomen. Een soort bijtring achtige speen waar je fruit in kan doen. Ik vind slaappakjes waar de beentjes los in gaan ook geweldig. Mijn zoontje vind dat de lekkerste pakjes. Wat ikzelf leuk vond zijn speeltjes met felle kleuren/ figuren. Heb ook een boekje met knisperend geluid en allemaal verschillende stofjes.

3 jaar geleden

Speenkoord met naam, rugzakje van studio noos met naam, hydrofieldoeken altijd fijn

3 jaar geleden

Ik zou er nog iets voor mama bij doen. De baby komt niks te kort, die gaat nog zoveel krijgen. Maar de moeder wordt vaak wel vergeten en die kan het zeker wel gebruiken en waarderen. Bijvoorbeeld iets lekkers, cadeaubon thuisbezorgd of een restaurant uit de buurt (of misschien iets wat je zelf hebt gekookt), verzorgingsproducten etc. 😊

3 jaar geleden

Nachtlampje, hydrofiele doek, iets gepersonaliseerd (bijv. dekentje of handdoek), leuke speen, speenkoord, mobiel, rammelaar, stoffen boekje, flessenborstel,houten speelgoed, schoentjes, kruikzak, muziekdoosje, wipstoeltje, speelkleed, voedingskussen, babynestje, boxkleed, white noise wolkje, wagenspanner, iets voor je vriendin zelf idd. Genoeg ideeën 😉.

3 jaar geleden

Het nachtlampje Nijntje van mr Maria. Zo fijn voor de nachten, zacht licht, kan erg goed tegen stootje en gaat automatisch uit na 15 min.

3 jaar geleden

Ik heb een hele mooie pop gekregen van Little Dutch (Julia)! Die is favoriet bij mij. Verder vond ik de zwemluier voor baby zwemmen origineel en die kan je heel lang gebruiken! Ennnn ik heb het “baby ziet” boekje gekregen die ik vanaf week 5 zowat al heb kunnen gebruiken bij Lot

3 jaar geleden

Ik heb een cadeaubon voor een babyspa gekregen, vond dit zo leuk! En de kleine vond het echt heerlijk

3 jaar geleden

Badjas/poncho Spaarpot Douchehandschoen Flesje wijn (oid) Rituals (Tiny rituals en/of gewone) Rammelaar Badpakje Kipkep Pak luiers Waardebon voor een avondmaaltijd Waardebon voor een avond oppassen 🙌🏻

3 jaar geleden

Rammelaar van Sophie de giraffe (makkelijk vast te pakken op jonge leeftijd al) Vinger poppetjes zijn ook leuk Hydrofiele doeken heb je nooit genoeg van en het vult je kist goed haha Een hoes voor om het verschoningskussen (extra is nooit verkeerd vind ik zelf) Slabbetjes

3 jaar geleden

Collega's van mijn vriend hebben ook een gepersonaliseerde box gegeven van mommies and miracles, daar zitten weer kleine zakjes in voor bv. "mijn eerste haarlokje" "mijn eerste tandje", "mijn geboorte pakje". Vond ik zelf een erg leuk cadeau!

3 jaar geleden

Iets voor de mama. Een rituals kadootje (sleep well olie) of een fles wijn.

3 jaar geleden

Misschien ook iets van een kipkep ofzo? Ik vond het niet perse een super leuk cadeau, maar toen ik zag hoe het mijn zoontje hielp bij krampen was ik er heel blij mee! Volgens mij heb je allerlei hoesjes.

3 jaar geleden

Slaapzak van meyco zijn erg leuk. Speendoekje Sokjes Kip kep (die voor krampjes) Mutsje Zo een visueel ontwikkelingsboekje (van hema) Nachtlampje