19 Reacties
3 jaar geleden
Wellicht kun je voor de moeder (je vriendin) ook wat samenstellen? Een lekker verwenpakketje? Iets van lekkernijen wat ze graag eet/ heerlijke verzorgingsproducten etc. Ik vond het zo lief dat collega’s van mn schoonouders ook wat voor mij hadden gehaald. Voelde me er gelijk een stuk beter door!
Een oppas strippenkaart?
XL hydrofiele doeken zijn ook top!
Een speenkoord misschien? Wellicht dat ze het al in huis heeft?
Ik heb zelf ook cadeaus gehad voor als hij wat ouder is. Een beker die niet lekt. Plastic kommetjes die vastplakken aan de tafel om omgooien te voorkomen. Een soort bijtring achtige speen waar je fruit in kan doen.
Ik vind slaappakjes waar de beentjes los in gaan ook geweldig. Mijn zoontje vind dat de lekkerste pakjes.
Wat ikzelf leuk vond zijn speeltjes met felle kleuren/ figuren. Heb ook een boekje met knisperend geluid en allemaal verschillende stofjes.
3 jaar geleden
Speenkoord met naam, rugzakje van studio noos met naam, hydrofieldoeken altijd fijn
3 jaar geleden
Ik zou er nog iets voor mama bij doen. De baby komt niks te kort, die gaat nog zoveel krijgen. Maar de moeder wordt vaak wel vergeten en die kan het zeker wel gebruiken en waarderen. Bijvoorbeeld iets lekkers, cadeaubon thuisbezorgd of een restaurant uit de buurt (of misschien iets wat je zelf hebt gekookt), verzorgingsproducten etc. 😊
3 jaar geleden
Nachtlampje, hydrofiele doek, iets gepersonaliseerd (bijv. dekentje of handdoek), leuke speen, speenkoord, mobiel, rammelaar, stoffen boekje, flessenborstel,houten speelgoed, schoentjes, kruikzak, muziekdoosje, wipstoeltje, speelkleed, voedingskussen, babynestje, boxkleed, white noise wolkje, wagenspanner, iets voor je vriendin zelf idd. Genoeg ideeën 😉.
3 jaar geleden
Ik heb een hele mooie pop gekregen van Little Dutch (Julia)! Die is favoriet bij mij.
Verder vond ik de zwemluier voor baby zwemmen origineel en die kan je heel lang gebruiken! Ennnn ik heb het “baby ziet” boekje gekregen die ik vanaf week 5 zowat al heb kunnen gebruiken bij Lot
3 jaar geleden
https://www.ilovespeelgoed.nl/product/oli-carol-bijt-badspeelgoed-banaan.html?bgid=15630-AGI-140300901811-ASI-361384729357-23618&gclid=CjwKCAjwx7GYBhB7EiwA0d8oewQkfbc3N_67CZloAyd5qMxMXevq8pEr0Ivdo5YHcjZpDRsy6iykAxoC3KoQAvD_BwE
Deze heb ik aan mijn neefje gegeven en hij gebruikt hem goed! En ziet er ook nog eens suuuuuper schattig uit zo bijtend aan het banaantje..
3 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/letters-to-my-baby/9200000024786915/?Referrer=ADVNLGOO002008O-G-139188994260-S-1680054068383-9200000024786915&gbraid=0AAAAAD5OnmOeFabikGmxGkmZq5TpVHGZD&gclid=EAIaIQobChMInOWuvIrO-QIVvY9oCR3HBgu5EAQYASABEgJWBvD_BwE
dit is echt gaaf! En dan zou je zelf de eerste brief voor haar baby kunnen schrijven bijvoorbeeld
3 jaar geleden
Collega's van mijn vriend hebben ook een gepersonaliseerde box gegeven van mommies and miracles, daar zitten weer kleine zakjes in voor bv. "mijn eerste haarlokje" "mijn eerste tandje", "mijn geboorte pakje". Vond ik zelf een erg leuk cadeau!