15 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben op bol.com gewoon alleen dat ding gekocht op batterijen en tussen onze mobiel bevestigd. Wij werden ook moe van het continu opwinden, ideaal dit en toch mijn eigen leuke mobiel😁

3 jaar geleden

Playgro heeft muziekmobielen op batterijen en mijn. Dochter vind ze geweldig! Google eens en je ziet er een hele hoop. Leuke is ook dat ze kleurrijk zijn en dus extra triggeren, maar er zijn ook rustige varianten :)

3 jaar geleden

Tiny love, wij zijn er tevreden mee. Nu gebruikt twee kindje het. Is wel met klassiek muziek😁 wat ik zelf wel fijn vind

3 jaar geleden

Ik draai me ook suf de hele dag. Ze is helemaal hyper als ik hem aanzet... maar ben nog niet weggelopen of ik moet alweer opdraaien.

3 jaar geleden

Reactie op Kelljune2022

Wij hebben op bol.com gewoon alleen dat ding gekocht op batterijen en tusse ...
Dat is ook nog een idee! Wat heb je bij bol.com ingetypt om dat te krijgen?

3 jaar geleden

Reactie op BabyJuni22Zomer

Dat is ook nog een idee! Wat heb je bij bol.com ingetypt om dat te krijgen? ...

3 jaar geleden

Deze hebben wij

3 jaar geleden

Ideaal deze!

3 jaar geleden

€ 6,51 60%OFF | Baby Rammelaars 35 Liedjes Rotary Mobiele Baby Crib Bed Bell Toy Battery Operated Muziekdoos Bel Wieg Elektrische Zuigeling Houder hangen Speelgoed https://a.aliexpress.com/_vXWdqN Wij hebben deze! Kwam met 1,5 week binnen. Klein nadeel is dat het veel kerstliedjes zijn haha!

3 jaar geleden

Deze is op batterijen. 2e kindje waarbij we m nu gebruiken en beide vonden/vinden t geweldig!

3 jaar geleden

Iemand enig idee of de goedkope van Ali ook in herhaling kan ipv alle liedjes achter elkaar? En zonder muziek kan draaien?

3 jaar geleden

Ik heb hem van Tiny love recent gekocht, vanwege hetzelfde probleem. Wat een aanwinst! Mijn dochter is er h-e-l-e-m-a-a-l verliefd op. Ze vermaakt zich ook veel langer in de box. Ik had hem in de sale bij Prenatal (de Meadow Days), maar geen idee of ze nu nog in de aanbieding zijn.

3 jaar geleden

Tiny love, hier ook echt een topper.