11 Reacties

4 jaar geleden

Ben je van plan ooit naar groot Brittannië of the usa te gaan of verhuizen? K zou me er niet te druk over maken.. ik snap je bezorgdheid wel, denk dat mensen er eerder denken te horen dat hij Nolan heet..

4 jaar geleden

Ik vind Noan een prachtige naam! Inderdaad wel verrot van dat het in het Engels wat lastig is. Weet niet of het mij zou tegen houden...

4 jaar geleden

Ik vind Dick dan een lulligere naam dan Noan 😝 Nee, ff serieus, ik vind het een leuke naam en had niet de no one associatie.

4 jaar geleden

Misschien de N in een R veranderen? Wij hebben thuis een Roan 😁

4 jaar geleden

Super leuke naam en stond ook lang bij ons op de lijst. Ik zou me geen zorgen maken. Noan wordt eerder in het Engels uitgesproken als Nowen als ze de naam alleen lezen zeg maar. En als iemand jou in het Engels vraagt hie je zoon heet, kun je gewoon zeggen zoals je het uitspreekt dus Noan en niet Nowan (no one). Ik werk bijna alleen maar met Amerikanen maar dat was voor mij geen reden om deze naam niet te kiezen, dat lag aan mijn man. Zeker niet door die uitspraak laten tegenhouden!

4 jaar geleden

Ik heb het snel even voor je opgezocht maar Noan wordt ook gewoon als voornaam in USA en UK gebruikt. Check de afbeelding.

4 jaar geleden

Leuke naam! Wij hebben voor ons zoontje een bijzondere eerste Friese naam die niet echt Engels geschikt is. Zelf hebben wij hem ook een tweede naam gegeven die ook wat internationaler kan.

4 jaar geleden

Bedankt voor de reacties. Hij is en blijft toch echt Noan💙 kunnen eigenlijk al niet meer terug. Met het noemen van de buik en kindje zeggen we al 2 maanden Noan thuis. Love ot still

4 jaar geleden

Heel erg mooi! 😍 Ik dacht trouwens helemaal niet aan “no one” tot ik het las in je bericht.

4 jaar geleden

Mega leuk!

4 jaar geleden

Ik vind het een hele leuke naam juist 😍 Dacht er ook niet aan tot ik het las....