18 Reacties

8 maanden geleden

Ik volg even!

8 maanden geleden

Niet helemaal wat je vraagt wat betreft de batterij, maar wij hebben zoiets op de gang en op haar kamer (weet niet of het precies hetzelfde merk is). Maar die kun je dimmen. Die op haar kamer heeft ook een rode kleur, schijnbaar beter voor melatonine aanmaak. Gaat automatisch aan/uit bij schemering en licht. De verbruikskosten hebben wij niet opgemerkt, zo weinig dus lijkt me 馃槄 Ik kwam bij Hema, action, Amazon ook nog lampjes tegen met batterij. Maar ik weet niet of ze lang meegaan op de batterij... https://www.bol.com/nl/p/lusq-2-stuks-nachtlampje-kinderen-stekkerlamp-nachtlampje-stopcontact-multi-colour-stopcontactlamp/9300000053548213?referrer=socialshare_pdp_androidapp

8 maanden geleden

Wij hebben deze nu een halfjaar en heel blij mee. Staat in het bedje van mijn dochter en ze kan hem heel makkelijk zelf aanklikken, hij gaat na 30min of 8uur vanzelf uit. Bekijk deze T脰V脛DER van IKEA. Nog wat extra informatie: https://ingka.page.link/ZboUqCDsMt4aQ33f6

8 maanden geleden

Reactie op Cin_dw

Wij hebben deze nu een halfjaar en heel blij mee. Staat in het bedje van mi ...
Hoe vaak moet je de batterijen vervangen? :)

8 maanden geleden

maar niet op batterijen馃檲 weet niet of dat een must is.

8 maanden geleden

Wij zijn heel blij met de lampjes van Mr Maria, vooral bekend van het nijntje lampje maar inmiddels ook veel andere figuren uit Nijntje. Ze hebben meerdere standen en de zachtste stand is echt heel zacht. Prima om bij te slapen. En in die zachtste stand houdt de batterij het minstens 3 weken vol. Wij vinden ze echt ideaal, waardoor alle 3 onze kinderen een eigen lampje hebben. Maar, het is wel een kleine investering... we hebben, vanwege de prijs, verschillende lampjes geprobeerd en deze bevalt toch echt het beste. https://www.mrmaria.com/nl/nijntje-lamp/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwufq2BhAmEiwAnZqw8kXjINq6WZw8ot5Hnj7HwCVQustx9lYbCwZbUkzUU4VG7o6r3gi2rRoCxB4QAvD_BwE

8 maanden geleden

Deze is voor ons goud waard, geen batterijen maar oplaadbaar en op de laagste stand gaat hij zeker een week mee! Zijn er ook in kleine varianten:)

8 maanden geleden

Reactie op WLN

Wij zijn heel blij met de lampjes van Mr Maria, vooral bekend van het nijnt ...
O fijn! Heb je de 30cm of groter?

8 maanden geleden

Deze hebben wij ook. Echt heel fijn!

8 maanden geleden

Reactie op spablauw

O fijn! Heb je de 30cm of groter?
Die van 30 cm idd. Ze staan bij mijn kinderen in het bedje, naast hun kussen.

8 maanden geleden

Reactie op WLN

Die van 30 cm idd. Ze staan bij mijn kinderen in het bedje, naast hun kusse ...
Mijn kinderen zijn er trouwens heel erg aan gehecht. Ze gaan daarom ook altijd mee op vakantie. Wat prima kan, want je kan ze heel plat duwen in je koffer/tas. En je bent niet afhankelijk van de aanwezigheid van een stopcontact oid (die ook nog op de juiste plek moet zitten).

8 maanden geleden

Reactie op WLN

Mijn kinderen zijn er trouwens heel erg aan gehecht. Ze gaan daarom ook al ...
Een vraagje over de mr Maria lamp.... ik zie alleen foto's online met een snoer, maar die kun je er dus gewoon afhalen zodat de lamp ook draadloos te gebruiken is?

8 maanden geleden

Reactie op Violetsareblue

Een vraagje over de mr Maria lamp.... ik zie alleen foto's online met een s ...
Oh en is er een oud en een nieuw model waar nog onderscheid in zit? 馃檲

8 maanden geleden

Een vraagje over de mr Maria lamp.... ik zie alleen foto's online met een s ...
Volgens mij is die hele grote met snoer. Wij hebben die van 30 cm en die hebben geen snoer.

8 maanden geleden

Oh en is er een oud en een nieuw model waar nog onderscheid in zit? 馃檲
We hebben Nijntje, 6 jaar geleden gekocht en Snuffie en Boris beer (4 en 2 jaar geleden gekocht). Nijntje heeft een ander lampje dan Snuffie en Boris. Dus ik denk dat Nijntje een ouder model is?

8 maanden geleden

Reactie op WLN

Volgens mij is die hele grote met snoer. Wij hebben die van 30 cm en die he ...
Ohh vandaar, ik zat naar 50cm te kijken en die zie ik inderdaad alleen met snoer. Dan ga ik even naar de 30cm kijken 馃檪

8 maanden geleden

Reactie op spablauw

Hoe vaak moet je de batterijen vervangen? :)
Ik denk dat ik ze na een half jaar voor het eerst heb vervangen. Hij staat bij ons aan op de stand waarbij die een halfuurtje aanblijft na aanklikken.