6 Reacties

3 jaar geleden

Ik had juist aan het begin van mijn zwangerschap hele heftige dromen. Als mijn menstruatie naderde, kreeg ik ze inderdaad ook vaak! Zou kunnen? Bij mij hangt heftig dromen vaak wel samen met een hormoonschommeling.

3 jaar geleden

Jep, hier ook🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

Yup! Hele levendige, vaak dreigende dromen.

3 jaar geleden

Yess en voor mij ook het teken dat ik migraine krijg en ongesteld wordt. Denk zeker wel dat het hormoongestuurd is

3 jaar geleden

haha hier ook! ook heel realistisch echt verschrikkelijk soms. vaak ook met de baby te maken…

3 jaar geleden

Dan hoop ik dat het snel voorbij is en die menstruatie snel komt. Bij mij is het dus dat ik denk dat ik wakker ben en niet kan bewegen of praten wat ik dan wel graag wil. Of er is een reden waarom ik wakker wil worden. Dan denk ik bijv. dat er iemand in huis of in de slaapkamer is. Als ik dan uiteindelijk echt wakker ben twijfel ik dus of ik wakker ben en ben ik helemaal van slag. En dat herhaalde zich dus 5 keer in een uur vanmorgen. In de kraamweek durfde ik uiteindelijk mijn ogen niet meer dicht te doen of te gaan slapen. Ik heb twee dagen geen oog dicht gedaan.. als ik nu de donkere slaapkamer in loop krijg ik het weer zo benauwd en word ik er angstig van.