10 Reacties
4 jaar geleden
Geen tips, behalve dat het goed is dat je je navelpiercing er uit hebt gehaald. Ik heb zelf ook een navelpiercing en een gynaecoloog in het ziekenhuis bij mij (ik ben verpleegkundige) gaf aan dat een ontsteking van de navelpiercing dus ook naar binnen kan slaan.
Na mijn vorige zwangerschap kon ik mijn piercing gewoon weer in doen, maar toen deed ik ook elke 2 dagen mijn piercing even er in en er uit. Dit doe ik nu niet en nu lijkt het bij mij wel alsof die aan het dicht groeien is 馃..
4 jaar geleden
Reactie op Es96
Geen tips, behalve dat het goed is dat je je navelpiercing er uit hebt geha ...
Oh dat af en toe erin doen om de doorgang open te houden was ik al van plan, maar vroeg me ook af pf dat op een gegeven moment nog wel ging lukken met een nog strakkere buik
4 jaar geleden
Ik heb bij mijn eerste de navelpiercing eruit gehaald. Na de bevalling heb ik met een oorbel het gaatje doorgeprikt en met een piercing doorgeduwd. Ja deed zeer, maar ach hij zat weer. Een kale navel na zo lang met kan niet he馃お
4 jaar geleden
Ik heb mijn vorige zwangerschap ook rond de 27 weken mijn zwangerschapspiercing eruit gehaald omdat hij ging irriteren. Twee weken na de bevalling kon ik de 'normale' piercing er gewoon doorheen doen (heb hem ongeveer 18 jaar). Vel zit ook gewoon mooi strak en niet uitgescheurd of littekenvorming. Tijdens deze zwangerschap voldoet de zwangerschapspiercing tot nu toe nog gewoon.
4 jaar geleden
Reactie op Hartjesmama
Ik heb bij mijn eerste de navelpiercing eruit gehaald. Na de bevalling heb ...
Oh fijn om te horen. Na 10 jaar met navelpiercing vind ik mijn buik gewoon echt lelijk zonder 馃ぃ
4 jaar geleden
Ik ben nu 30 weken zwanger. Heb vorige week ook mijn zwangerschaps navelpiercing eruit gehaald omdat de huid ging irriteren. Prik het nu elke dag even door met mijn 'normale' navelpiercing maar de huid is ook nog steeds ge茂rriteerd/rood..
4 jaar geleden
Reactie op JessicaHM
Ik heb dus zojuist mijn navelpiercing eruit gehaald. Ben 27 weken. Ik kan v ...

Oh nee, bij mij is het juist echt een streepje geworden vanwege de spanning die er op staat 馃ぃ