Hi!
Mijn huisarts vermoed dat ik een nierbekkenontsteking heb. Mijn urine wordt op kweek gezet en dan weten we t volgende week. Maar de rug- en zijpijn zijn niet te doen zonder kruik. Verder geen eetlust door de misselijkheid en vooral snachts buikpijn.
Heeft iemand hier ervaring mee? En hoe zijn jullie er vanaf gekomen?
X
Ja! Heb dit wel een maand voor mijn zwangerschap gehad. Heel erg pijnlijk ! Bij mij ging dit langzaam voorbij na antibiotica maar dat is nu natuurlijk niet zo evident 😔
Heb je wel antibiotica gekregen alvast? Ik wil je niet ongerust maken, maar snap niet dat ze je zolang laten wachten. Blaas/nierbekkenontsteking kunnen ervoor zorgen dat je vroegtijdig weeën krijgt. Ik zou er anders morgen meteen achteraan gaan hoor!
Ik heb anderhalf jaar geleden nierbekkenontsteking gehad maar was toen niet zwanger. Heb je ook koorts of verhoging?
Bij een nierbekkenontsteking krijg je altijd antibiotica en je kan er het best zo vroeg mogelijk bij zijn. Ik zou het ook logisch vinden om inderdaad sowieso te beginnen met antibiotica.
Heel veel sterkte maar komt wel goed hoor!
Ik heb dit een jaar of 2-3 geleden gehad. Heeft maanden geduurd, ik geraakte er niet vanaf, kon in die tijd letterlijk niks doen. Was enorm pijnlijk idd!!! Heb veel kuren ab gehad toen… ik had ook nierstuwing toen. Zou toch zsm een behandeling vragen hoor!!