5 Reacties
4 jaar geleden
Heb je je urine laten testen? Kan misschien toch een blaasontsteking of urinewegontsteking zijn. Ik had dit met 30 weken, en dacht ook aan nierstuwing maar bleek toen toch een ontsteking te zijn.
4 jaar geleden
Hier ook nierstuwing gehad rond 34 weken 馃ゴ heb vier dagen in het ziekenhuis gelegen op de pijn onder controle te krijgen. Het zou kunnen dat je baby je urineleider afknelt waardoor je niet opzwelt en zijn werk niet goed kan doen. Ondertussen is het wel wat onder controle maar ik heb ook een verschrikkelijke dorst. Volgens der dokter mag ik absoluut niet te veel drinken om de nieren niet te overbelasten 馃 houd het toch maar goed in de gaten. Een keer de nierkolieken starten moeten ze zware pijnstillers geven die niet zo geweldig zijn voor je kindje.
4 jaar geleden
Ik heb helaas met 34 weken koliekaanvallen gehad en dat is inderdaad zo pijnlijk dat je over de grond kruipt. Ik hoop voor jou dat het iets kleins is, kan namelijk ook gewoon blaasontsteking zijn dan heb je ook andere klachten als je zwanger bent. Zou je urine even laten testen als ik jou was!