55 Reacties

4 jaar geleden

Nieuwe Volkswagen polo

4 jaar geleden

Ik heb een hyundai i10 gekocht toen mijn dochter geboren was. Ruim genoeg met 1 kind, kinderwagen en boodschappen 😊 Straks met ons 2e kindje zit de auto helaas al wel helemaal vol, maar ik vond deze auto persoonlijk een mooi tussenmaatje.

4 jaar geleden

Wij hebben vandaag een Skoda Octavia opgehaald. Hadden een Skoda fabia maar mijn man twijfelde of die wel groot genoeg was voor 2 kindjes een tweeling kinderwagen en dat onze hond ook nog in de auto past 🙈😅dus nu wel nog steeds een Skoda maar dat ff een maatje groter

4 jaar geleden

Wij hebben een Hyundai Kona, heel blij mee!

4 jaar geleden

Wij hebben een seat Ibiza station. Die kofferbak is echt mega. Kan echt met gemak een kinderwagen in + bv de week boodschappen

4 jaar geleden

Toen wij ons eerste kindje kregen hadden we een Seat Mii, en die was echt te klein. Je kon nauwelijks de kinderwagen meenemen en door het kinderstoeltje was er vrijwel geen ruimte meer bij de bijrijder. We hebben de auto toen ingeruild voor een Kia C'eed, wat een verademing 😄 echt alles past er makkelijk in en ik heb ook genoeg ruimte om te zitten. Nu nummer 2 op komst is hebben we ook nog meer dan genoeg ruimte over. Ik zou dus zeker wel goed kijken naar een auto met voldoende kofferbakruimte!

4 jaar geleden

Ik heb zelf een tweedehands Toyota Yaris uit 2009 gekocht laatst. Klein, goedkoop autootje maar de kofferbak is net iets groter dan bij andere kleine autootjes. Ik had eigenlijk twee grote eisen; vijf-deurs zodat je niet moeilijk hoeft te doen om het kind in het zitje te krijgen & isofix (systeem om kinderzitje veilig vast te maken).

4 jaar geleden

Wij hebben toen onze eerste werd geboren een Seat Leon gekocht. Echt een heerlijke auto. Voldoende ruimte achterin, mooie ruime kofferbak maar niet een al te groot bakbeest. (Wij kwamen namelijk van een Togota Aygo).

4 jaar geleden

Reactie op CatAnna

Toen wij ons eerste kindje kregen hadden we een Seat Mii, en die was echt t ...
Jaa daarom ben ik juist benieuwd wat jullie hebben. 😊

4 jaar geleden

Skoda Octavia combi. Perfecte gezinswagen en niet te duur op de 2e handsmarkt. Wachttijden voor nieuwe wagens lopen op tot een jaar en meer dus hoop dat je daar niet naar aan het kijken bent 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Avdpee

Skoda Octavia combi. Perfecte gezinswagen en niet te duur op de 2e handsmar ...
Neuhh ik hoef geen nieuwe auto, soieso het budget niet voor. Heb liever een auto 'n waar al een krasje opzit, dan is het niet mijn schuld🤣

4 jaar geleden

Wij hebben gisteren net een vw golf 7 gekocht, getest met de kinderwagen van joolz, dit is een grote kinderwagen, en die past erin! Sportieve compacte auto met genoeg ruimte!

4 jaar geleden

Ik heb een Opel Meriva .... Heerlijk. Genoeg zit ruimte, hogere instap en de kinderwagen kan achterin. Had hiervoor een Kia Picanto, maar bij komst van ons 2e kindje dus over gegaan. We hebben ook een Kia Carens. Maar we krijgen nu ons 3e kindje en zijn dus nu aan het twijfelen of we ook een 7 persoons auto moeten aanschaffen omdat er nog zeker 2 kindjes in de kinder/auto stoel zitten en dan de ruimte wel nodig is. Iemand daar ervaring mee?

4 jaar geleden

207sw is perfect! Niet te groot en niet te klein . Net geen stationwagen.

4 jaar geleden

Wij hebben een 2e hands ford focus gekocht. Gaan hem maandag ophalen. Heel veel ruimte. :)

4 jaar geleden

Reactie op SEQ

Ik heb een Opel Meriva .... Heerlijk. Genoeg zit ruimte, hogere instap en d ...
Een familielid heeft net een (2e hands) auto aangeschaft (7personen). Zij hebben 5 kinderen, waarvan een baby, tweeling peuter, kind van 4 en 9. Zij zijn voor een Volvo xc90 gegaan.

4 jaar geleden

Wij hebben zelf een (oud model) nissan micra. Voor ons tweetjes is het ideaal maar met de komst van de kleine gaat het lastig worden. Wij zijn nu ook opzoek naar een wat grotere auto, het gaat ons dan vooral om een grotere kofferbak waar onze kinderwagen (Stokke Xplory) in past met de reiswieg/kinderzitje. Nu past het skelet van de kinderwagen in ons huidige auto ook maar reiswieg zou dan op de achterbank moeten als extra. In een autostoel zou je een kind niet hele dagen kunnen laten helaas🥲 Wij willen een auto waarmee we dus ook op vakantie kunnen gaan (Turkije) rit van paar dagen voor ons🤣. We moeten veel tussenstops maken met een baby. Nu zitten wij ook enorm te stressen over een eventuele auto en welke het moet worden😩

4 jaar geleden

Reactie op Firstnur

Wij hebben zelf een (oud model) nissan micra. Voor ons tweetjes is het idea ...
Ik vind het ook echt lastig. Heb dr totaal geen verstand van😅 hij moet niet te groot zijn, benzine, handgeschakelt, met isofix, t liefst met airco, niet te duur en een kofferbak waar meer in past dan een kinderwagen. Maar geen station.. 🤣 #verderbeniknietmoeilijk

4 jaar geleden

Reactie op Firstnur

Een familielid heeft net een (2e hands) auto aangeschaft (7personen). Zij h ...
Net ff opgezocht...die zit wel iets te ruim boven het budget 😉😀

4 jaar geleden

Vooral een kopen met isofix. Als je een nieuwe auto koopt zit dat er wel in maar niet bij alle occasions