81 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op LMarij

Met lekker dikke wasbare luier billen hihi
Haha hier ook een lekker dik wasbaar luierkontje! 馃グ Vind het alleen soms met broekjes wel jammer, hebben ze een leuk printje rekken ze niet heel lekker mee.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Avdpee

Jullie geven jullie kindjes allemaal shirts en broekjes.. is die e standard ...
Hier een simpel broekje met shirtje of lange romper, maar nu net van pyjama naar boxpakje omgekleed haha. Lekker makkelijk voor onze luie woensdag

茅茅n jaar geleden

Reactie op Avdpee

Jullie geven jullie kindjes allemaal shirts en broekjes.. is die e standard ...
Ik ga ook weer eens wat boxpakjes kopen. Had ze alleen in maatje 50/56 maar inderdaad voor thuis zijn ze heel fijn!

茅茅n jaar geleden

Hier passen boxpakjes niet goed. Zeker die met voetjes passen maat 68 al niet meer. Terwijl shirtjes en broekjes 56 echt net niet meer passen

茅茅n jaar geleden

Reactie op Avdpee

Jullie geven jullie kindjes allemaal shirts en broekjes.. is die e standard ...
Mijn zoontje leeft in boxpakjes, of we nou de deur uitgaan of niet! Het lijkt me voor hem veel comfortabeler en ik vind het zelf makkelijker met verschonen. Je hebt dan ook geen last van die shirtjes die de hele tijd opkruipen. Ik heb best wel veel kleertjes van tevoren gekocht, dus ik doe hem af en toe toch een broekje met shirtje aan om maar alles gedragen te hebben. Maar het liefst zou ik hem elke dag een boxpakje aandoen. Ik vind de boxpakjes van Moms & Mini's echt geweldig qua printjes en kwaliteit trouwens (vallen wel vrij klein), zeker een aanrader!

茅茅n jaar geleden

Broek en shirt van de Hema (waar ik de meeste kleertjes vandaan haal) 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op LMarij

Wij hebben vaak een effen rib broekje met een simpel shirtje of jurkje!
Zeg dat je wasbaar luiert, zonder te zeggen dat je wasbaar luiert haha. Dit is overigens al wel een hele poos terug hoor. Inmiddels is alles netjes in verhouding getrokken in past ze alle kleertjes gewoon mooi op maat.

茅茅n jaar geleden

Ik ben normaal niet van de dierenprintjes EN teksten op shirtjes. Maar deze outfit zat in een marktplaats kledingpakket en is nu omgedoopt tot de reserve outfit die beneden ligt voor als ze heel haar echte outfit ondergepoept heeft 馃槀馃槀馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Avdpee

Jullie geven jullie kindjes allemaal shirts en broekjes.. is die e standard ...
Hier is een boxpakje echt als pyjama en overdag dus altijd broek en shirtje of tuinbroek en romper lm

茅茅n jaar geleden

Truitje Gymp Shirtje Ralph Lauren Broekje Natini

茅茅n jaar geleden

Hemdje Mayoral Broekje Noppies

茅茅n jaar geleden

Truitje Gymp Hemdje Natini Broekje Natini

茅茅n jaar geleden

Setje Mayoral

茅茅n jaar geleden

En dit is vandaag Shirtje Gymp Broekje Noppies

茅茅n jaar geleden

Pakje van de Zeeman. Het was een kraamcadeau maar nu met vier maanden past hij hem eindelijk

茅茅n jaar geleden

Setje van de c&a

茅茅n jaar geleden

Hm en sloffen van Engel 馃懠 馃槏

茅茅n jaar geleden

Broekje van carlijnq en shirtje van Hemaaaa

茅茅n jaar geleden

Lekker in de sfeer komen. Broekje hema, shirtje zeeman, pietenmuts action

茅茅n jaar geleden

Lekker retro pakkie vandaag!