8 Reacties

3 jaar geleden

Wat een lekker vooruitzicht!! Wij hebben voor onze dochter een nekring gekocht en ze vindt het geweldig! Als ze in het water ligt ontspant ze helemaal. Buiten dat we hem op vakantie hebben gebruikt, gebruiken we hem thuis ook in bad. Zo heb ik mn handen vrij en kan zij heerlijk dobberen. Echt een aanrader!! https://www.amazon.nl/Babyzwemring-meegroeiende-zwemhulp-kinderen-zwembanden/dp/B0B7NY368S/ref=mp_s_a_1_1_sspa?crid=2HLPNPCPVILDG&keywords=baby+float&qid=1666809487&qu=eyJxc2MiOiI1LjkwIiwicXNhIjoiNS4zMCIsInFzcCI6IjQuNjMifQ%3D%3D&sprefix=Baby+flo%2Caps%2C98&sr=8-1-spons&psc=1

3 jaar geleden

Allebei fijn en totaal verschillend. In de een zit je baby gewoon en moet rondgedobberd worden. In de swimtrainer kan je kindje zichzelf een beetje vooruit brengen door met de beentjes te bewegen. Ik heb geen ervaring met de swimtrainer als een kindje nog zo jong is. Onze zoon was 1 toen wij deze gebruikte.

3 jaar geleden

Wij hebben de swimtrainer Het voordeel is daarvan dat je kindje veel onder water is, bij de baby float zit hij denk ik meer boven water Wel belangrijk dat het water lekker warm is

3 jaar geleden

De instructeur van mijn babyzwemmen adviseert de swimtrainer, die hebben wij dan ook in CenterParcs gekocht en ook al meerdere malen gebruikt, erg tevreden. Doordat hij op zijn buikje ligt neemt hij een vrij “natuurlijke” zwemhouding aan. Babyfloat wordt afgeraden door de instructeur omdat deze toch zou kunnen omkiepen, daarnaast moet je baby’tje eigenlijk ook goed kunnen zitten om hier fijn in te zitten. Wij hebben ook een tijdje een nekring gebruikt, maar toen mijn zoon eenmaal in de swimtrainer had gezwommen zag ik dat hij daar veel meer plezier aan heeft. Daarnaast is de nekring niet met 1 persoon aan te doen en kon ik niet in mijn eentje met mijn zoon gaan zwemmen. Hopelijk ben je hiermee wat geholpen en ik wens je alvast een hele fijne vakantie! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op BriegRC

De instructeur van mijn babyzwemmen adviseert de swimtrainer, die hebben wi ...
Oh ik krijg de nekring wel aan hoor, alleen. Ik zet mn dochter al zittend tegen me aan met haar rug naar me toe, zodat ik mn handen vrij heb om de ring om te kunnen doen. Wij hadden trouwens ook een babyfloat gekocht maar die was nog veel te groot (bij 4 maanden)

3 jaar geleden

Reactie op Lkaydas

Oh ik krijg de nekring wel aan hoor, alleen. Ik zet mn dochter al zittend t ...
Zie inderdaad nu jouw link, dat is een opblaasbare. De mijn is echt een Drijfmaatje, die is heel stug.

3 jaar geleden

Toen onze dochter bijna 4 maanden was hebben we de swimtrainer gebruikt, ook op een vakantiepark. Vond ze echt heel erg leuk en voelde prima veilig. Wij hebben toen deze gekocht omdat ik hier had gelezen dat een zwemjuf hem aanraadde

3 jaar geleden

Wij hebben ook de nekband gedaan. Aangezien ze nog niet kan zitten kan ze zo lekker vrij bewegen. En kan ze zelf al mee Trappelen in het water.