20 Reacties

één jaar geleden

Ook andere babyspullen die verzendbaar zijn en bij jullie overbodig zijn, van harte welkom!

één jaar geleden

Hoi hoi, welke omgeving als ik vragen mag?

één jaar geleden

Ik vraag het omdat ik wel wat spullen kan missen :)

één jaar geleden

Hoi Daisy99 ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd ik heb net alles uitgezocht van maatje 56/62 tot 74 heb ik alles gewassen en in een zak gestopt. Als je wilt wil ik het wel schenken het is allemaal nette kleding. We hebben misschien ook wat andere dingen nog liggen. Geef maar aan welke omgeving dan kan ik kijken hoe we het bij je kunnen krijgen. Maar als ze het niet wil dan is dat ook prima zij wordt mama en moet zich hier ook oke bij voelen ❤️

één jaar geleden

Reactie op Loeskv

Hoi Daisy99 ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd ik heb net alles uit ...
Mocht ze in de toekomst ook nog wat nodig hebben onze dochter loopt 8 maanden voor dan kunnen we ook doorgeven qua kleding want ik geef het liever aan iemand die er plezier van heeft dan dat het weggegooid gaat worden 🤭🙈

één jaar geleden

Bij stichting babyspullen kan er door een zorgverlener een doos met spullen aangevraagd worden voor ouder(s) die het financieel moeilijk hebben. Volgens mij zowel voor de geboorte als later in het eerste levensjaar.

één jaar geleden

Reactie op Samantha ZM

Ik vraag het omdat ik wel wat spullen kan missen :)
Wat fijn! Omgeving Meppel!

één jaar geleden

Reactie op Loeskv

Hoi Daisy99 ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd ik heb net alles uit ...
Super lief! Dankjewel! Omgeving Meppel..

één jaar geleden

Reactie op Franssien

Bij stichting babyspullen kan er door een zorgverlener een doos met spullen ...
Dankjewel voor de tip! ❤️

één jaar geleden

Ik heb het aan mijn vriendinnen gevraagd die meisjes hebben (heb zelf een zoontje). Als ik reacties krijg laat ik het weten! Heb zelf nog wel wat hydrofiele doeken etc over dan

één jaar geleden

Reactie op Juuuuulll

Ik heb het aan mijn vriendinnen gevraagd die meisjes hebben (heb zelf een z ...
Super fijn! Laat maar weten als je wat hebt! 😊 Ze is echt met alles blij!

één jaar geleden

Tip: doe mee aan een clothing loop! Is goed te googlen. Dan rouleren er tassen met kleding tussen een groep mama's, en kan je kleding eruit halen wat je nodig hebt, en stop je kleding erin wat je niet meer nodig hebt. Ik woon in omgeving Nijmegen en heb eens in de maand 5 tassen waar ik een boel moois uit haal ❤️ https://www.clothingloop.org/nl/loops/find?lo=6.19776&la=52.69355&q=Meppel%2C+Drenthe%2C+Netherlands

één jaar geleden

Reactie op BlissfulMara

Tip: doe mee aan een clothing loop! Is goed te googlen. Dan rouleren er tas ...
Wat tof! Dankjewel voor het doorgeven 🙂

één jaar geleden

Ik heb ook nog wel wat kleertjes voor haar als er niet al teveel is. En heb ook nog een half pak luiers maat 1 die ze zo mag hebben.

één jaar geleden

Ik heb ook nog meisjes kleding voor der. Mocht het nog nodig zijn!

één jaar geleden

Reactie op Lianne03

Ik heb ook nog meisjes kleding voor der. Mocht het nog nodig zijn!
Hoi Lianne, ik heb je een vriendschapverzoek gedaan!

één jaar geleden

Reactie op Daisy99

Hoi Lianne, ik heb je een vriendschapverzoek gedaan!
Ik heb je geaccepteerd

één jaar geleden

Welke omgeving? Ik hwb nog een Bebe-Jou baby badje met standaard voor als ze dat nog niet heeft. Ik woon in Twente en kan het wel bij haar brengen mocht ze in de buurt wonen.

één jaar geleden

Hier ook nog (meisjes)kleding. Is het nog nodig?

één jaar geleden

Reactie op Waiki

Welke omgeving? Ik hwb nog een Bebe-Jou baby badje met standaard voor als z ...
Wat lief! We komen helaas niet echt uit de buurt. En gelukkig heeft ze via de kringloop al een badje kunnen regelen 🙂