15 Reacties
4 jaar geleden
Een vriendin van mij heeft een keer zo'n kinderkoffertje gevuld met een luiertje, een rompertje met opa en oma tekst erop en zo meer van die dingen (slabbetje, speentje enz.). Op de koffer zat een briefje met iets van "Lieve opa en oma, mag ik een keertje komen logeren?" en dat had ze dan ingepakt en gegeven.
4 jaar geleden
Reactie op Airline
Een vriendin van mij heeft een keer zo'n kinderkoffertje gevuld met een lui ...
Wel, zoiets had ik idd ook al gedacht. Mijn ouders zijn sinds kort ook op pensioen dus dacht het in de vorm van een 'pensioen survival kit' oid te doen. Allemaal kleine pakjes in en beginnen met een boek kaarten, een leesboek, wandelkaarten,.. en naar beneden toe dan billendoekjes, rompertje, .. 🤭
4 jaar geleden
Hi! Spannend hè ! Ik kan ook niet wachten om het te vertellen. Na de eerste echo, in november, ga ik een taart bakken en laat ik ze die aansnijden, en als het goed is komen er dan roze en blauwe muisjes uit🥰 de buitenkant laat ik wit met bovenop frambozen en blauwe bes🙂 ik bak vaker taart.. dus dat verwachten ze niet meteen!
4 jaar geleden
Wat een leuke ideeën. Ik heb zelf een rompertje gekocht via Ali Express met daarop de tekst baby 2022. We willen het zelf pas na 12 weken vertellen. Ik wil ze dan het ingepakt rompertje geven met een echo-foto. Heb ook bij diverse winkels in NL leuke rompers/slabbertjes/mutsjes met teksten gezien voor opa en oma. O.a. bij de Ako.
4 jaar geleden
Hallo allemaal,
Zijn er ook mama’s (met papa’s) die het ook aan de overgrootouders gaan vertellen? Van beide kanten heb ik mijn eigen oma en pake/beppe nog. Ideeën? Mijn oma wordt ook dan voor de 8ste keer overgrootoma, dus wel heel bijzonder voor haar ☺️
Mijn eigen moeder heb ik het inmiddels verteld dat ze oma wordt van een derde kleinkind, dus die is helemaal blij.
Ben benieuwd 😄
4 jaar geleden
Ik heb via yoursurprise speentjes besteld met daarop de tekst: juni?
Het vraagteken erachter want bent 27 juni uitgerekend dus kan ook nog juli worden.
We gaan 't morgen vertellen aan mijn schoonouders! Ben zo benieuwd!
Bij mijn eigen ouders heb ik ze middels een lieve kaart bedankt voor alle hulp afgelopen tijd (zijn aan het verbouwen) en complimenten over hoe fijne ouders ze zijn, zo fijn dat ze wel promotie verdienen 😉 "hoe klinkt 'opa en oma'? "
4 jaar geleden
Ik heb slabbetjes laten bedrukken met de teksten: Slabbetje voor bij opa en oma en een T-shirt voor mij met Ice Ice Baby erop met een pijl naar mn buik (knipoogje omdat ik zwanger ben van een embryo uit de vriezer)
4 jaar geleden
Wij hebben onze eerste dochter aangekondigd via een film poster (mijn man zit in de film/reclame wereld) en deze daarna op social media gebruikt. Dat was een groot succes!! De poster hangt in haar kamer.