5 Reacties

3 jaar geleden

Ik snap je helemaal. Wij gebruiken aerosleep Oyo. Het is een buikband met een klein kastje die de ademhaling registreert, de huid temperatuur meet (ideaal geweest met die hete dagen of ze te warm lag en straks met de koude dagen) en meet of ze op haar rug, zij, buik ligt of rechtop zit (staat) en zelfs ondersteboven is 馃槄 Wij gebruiken ook de camera ervan maar is niet perse nodig. Het gaat ook middels een app op de telefoon en je kan meerdere telefoons ermee verbinden. Ook als je telefoon op stil staat komt de melding met geluid door (gelukkig maar) Moet er wel aan denken hem uit te doen als ik hem af doe anders gaan de telefoons joelen dat ze niet meer ademt 馃槄 Wat ik ook handig vind is om te zien of ze snachts nog actief is geweest (zonder huilen anders hoor ik het wel) of dat ze heeft doorgeslapen je kan schema鈥檚 zien van de slaap, temperatuur en positie. Heel tevreden!

3 jaar geleden

Reactie op Uprising

Ik snap je helemaal. Wij gebruiken aerosleep Oyo. Het is een buikband met e ...
Dankjewel! Die band is die op haar bloot buikje of kan die op de body?

3 jaar geleden

Op de blote huid anders kan hij de temperatuur niet goed meten. Maar kan ook wel op de romper dan zou ik de temperatuur meting meldingen uitzetten.

3 jaar geleden

Hier ook een owlet . Heb getwijfeld tussen de babysense , owlet en oyo. Babysense had ik bij mijn oudste maar altijd mijn twijfels gehad of het wel echt werkte. Dus nu owlet of oyo. Oyo leek me onhandig met de buikband . Als je baby slaapt wordt hij makkelijk wakker van zo鈥檔 band als ik zijn slaapzakje weer open moet maken. Dus de owlet heeft gewonnen. Ik ben erg tevreden . Twee nadelen, de sok zit altijd toch best strak. Ik zie altijd de volgende ochtend rode voetjes bij de naden, ondanks dat ik het losjes vastmaak. Daarnaast is het bereik niet ideaal. Als we snachts bijvoorbeeld beneden gaan voeden en het basisstation is boven, dan gaat het alarm af. En dan is de ander direct wakker. Maar de voordelen winnen het voor mij, de geruststelling die wij ervoor terug krijgen is onbetaalbaar