4 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg mee. Ook pcos en herkenbaar die mood swings. Ook last van overbeharing... En dan die eeuwige strijd met m'n (over)gewicht... Ik ken het product niet... Wat is het? En wat zou het moeten doen??

4 jaar geleden

Ik heb zelf een tijd inositol geslikt, maar helaas heeft dit niks gedaan.

4 jaar geleden

Ik heb pcos en nam inositol op aanraden van de gynaecoloog bij aanvang van mijn fertiliteitstraject. Ik kreeg vrij snel weer een eisprong, na een jaar niets na pilstop, maar ben uiteindelijk wél met clomid en pregnyl moeten starten. Muv geen eisprong heb ik geen last van bepaalde zaken. Wel vrij veel haargroei op armen enz maar na de bevalling start ik opnieuw met ipl (nu vertrouw ik de flitsen niet voor de baby) wat bij mij veel resulaat geeft. Heb zo een toestel van Braun. Ik ben er nog niet aan uit wat ik van anticonceptie ga gebruiken na de bevalling. Gezien er geen eisprong is moet je met bvb dupasthon op regelmatige basis een menstruatie opwekken om gezond te blijven voor je baarmoeder. En het risico op een ongeplande zwangerschap blijft natuurlijk want er moet natuurlijk maar eens wél een follikel groeien..

4 jaar geleden

Ik slik DCI bij Lean PCOS maar de Diane pil deed zoveel meer voor mij, qua vermindering acne en vermindering van snelheid in haargroei. Na de bevalling overweeg ik weer de pil, danwel Yasmine pil als Diane niet meer mag. Wel 2x zwanger geraakt met DCI, rust en bij 2e keer ook co-Q10.